شنبه 25 فروردین 1403 - 13 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/10/01 16:17
کد خبر: 14825

ریزش شدید نرخ خودرو در بازار روز + قیمت ها

امروز کاهش قیمت خودرو با شیب بیشتری نسبت به دو روز اول هفته دنبال شد و قیمت برخی مدل ها ۴ میلیون تومان کاهش یافت.

تحت تاثیر کاهش شدید تقاضا که با ورود به فصل زمستان پیش بینی می شود بیشتر هم بشود، فروشندگان ناگزیر از کاهش بیشتر قیمت خودرو شدند.

معمولا به طور سنتی تقاضای خودرو در فصل زمستان به طور چشمگیری کاهش پیدا می کند. از سوی دیگر فروش های فوق العاده منظم از سوی خودروسازان موجب شده تا تقاضای واقعی خودرو شانس خود را در قرعه کشی این خودروها امتحان کرده و از ورود به بازار خودرو خودداری کند.

در ادامه روند تغییر برخی خودروهای پرتقاضا را صرفا جهت داشتن تصویری از روند بازار خودرو مشاهده می کنید:

 

امروز قیمت سمند LX نسبت به دیروز یک میلیون تومان کاهش یافته به ۱۷۱ میلیون تومان رسید. اما قیمت سمند EF۷ کاهش ۴ میلیون تومانی داشت و روی ۱۸۲ میلیون تومان ایستاد. قیمت سمند دوگانه سوز هم با کاهش ۴ میلیون تومانی به ۲۱۱ میلیون تومان رسید.

پژو ۴۰۵ جی ال ایکس هم امروز نسبت به دیروز ۳ میلیون تومان کاهش قیمت داشت و روی ۱۷۴ میلیون تومان قرار گرفت. قیمت پژو پارس TU۵ هم با کاهش ۲ میلیون تومانی به ۲۳۲ میلیون تومان رسید.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ نیز ۲ میلیون تومان دیگر افت کرد و به ۱۷۸ میلیون تومان رسید. قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ هم با کاهش ۳ میلیون تومانی در یک روز روی ۲۴۲ میلیون تومان قرار گرفت.

قیمت دنا پلاس توربو اتومات با یک کاهش قابل توجه ۵ میلیون تومانی نسبت به دیروز به ۴۱۵ میلیون تومان رسید و قیمت دنا معمولی تیپ یک هم با ۴ میلیون تومان کاهش روی ۲۴۲ میلیون قرار گرفت.

قیمت پراید ۱۳۱ امروز بین ۹۹ تا ۱۰۰ میلیون تومان بیان شد و قیمت پراید ۱۳۲ هم در محدوده ۱۰۲ میلیون تومان بود. که هر کدام نسبت به دیروز بین یک تا دو میلیون تومان کاهش داشتند.

 
منبع: خودروتک

کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36ee77