پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/23 05:04
کد خبر: 13059

تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین در تهران

امروزه متقاضیان شرکت در دوره های آموزش زبان در موسسه آقای زبان در سرتاسر ایران هر روز بیشتر می شوند.

امروزه متقاضیان شرکت در دوره های آموزش زبان در موسسه آقای زبان در سرتاسر ایران هر روز بیشتر می شوند. مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان مانند آمریکا، کانادا، انگلیس و استرالیا، تحصیل در دانشگاه های خارجی، ارتقاء شغلی در شرکت های بین المللی ایرانی و عواملی از این دست، از مهترین فاکتورهای هست که باعث شده همه افراد برای شرکت در کلاس های انگلیسی به آموزشگاه های زبان رو بیاورند. در آموزشگاه آقای زبان، ما توسط اساتید خبره و Native زبان انگلیسی به برگزاری کلاس مکالمه زبان انگلیسی به صورت خصوصی و نیمه خصوصی می پردازیم. کلاس های خصوصی آنلاین و حضوری آموزشگاه آقای زبان شاید در ابتدا گران تر به نظر بیایند اما دارای بازدهی بسیار بیشتری نسبت به کلاس های نیمه خصوصی هستند.

 

در نگاه اول، تدریس خصوصی زبان انگلیسی خیلی پرهزینه به نظر می‌آید؛ اما وقتی مزیت‌های این نوع روش آموزشی را بررسی می‌کنیم، متوجه خواهیم شد که هزینه‌های صرف شده به نوعی سرمایه گذاری بر روی دانش خواهد بود و شما به راحتی تا آخر عمر بدون هیچ فعالیت دیگری می توانید استفاده کنید. در آموزشگاه آقای زبان علاوه بر دوره های آموزش زبان انگلیسی، کلاس های تدریس خصوصی زبان آلمانی،  تدریس خصوصی زبان ترکی، تدریس خصوصی زبان آلمانی، تدریس خصوصی زبان فرانسوی، تدریس خصوصی زبان ایتالیایی، تدریس خصوصی زبان چینی و تدریس خصوصی زبان عربی نیز برگزار می شود.

 

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران

 

1. مدیریت کلاس و صرفه جویی در وقت

در کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی با توجه به اینکه کلاس فقط از یک زبان آموز و مدرس تشکیل شده است، مدرس دیگر وقت خود را صرف دیگر هنرجویان به منظور هدایت و کنترل آن‌ها در آموزش و نظم نمی‌کند و به این صورت تمام وقت او صرف زبان آموز می‌شود. این مسئله باعث صرفه جویی در وقت آموزش و همچنین مدیریت بهتر کلاس برای مدرس خواهد شد.

 

2. استفاده از مواد آموزشی بهتر

بسیاری از مواد آموزشی در کلاس‌ها به علت نبود وقت کافی مورد بررسی قرار نمی‌گیرند و کار کردن بر روی آن‌ها بیشتر بر عهده خود زبان آموز است؛ اما در کلاس‌های تدریس خصوصی زبان انگلیسی حضوری و آنلاین با توجه به وقت کافی مدرس‌ها، تمامی مواد آموزشی به خوبی و کامل استفاده شده و حتی با توجه به سطح کلاس از مواد آموزشی بهتری و بیشتری نیز هم استفاده خواهد شد.

 

3. ارتباط بهتر با مدرس و رفع ایرادها

بیشتر زبان آموزان در کلاس، از اینکه بخواهد جلوی همکلاسی‌های خود صحبت کنند، استرس داشته یا خجالت می‌شوند و از این رو اشکالات آن‌ها نهفته خواهد ماند؛ ولی در کلاس‌های خصوصی زبان آموز دیگر هیچ ترس و خجالتی از وجود همکلاسی‌ها ندارد و راحت‌تر با مدرس خود ارتباط برقرار کرده و ایرادهای خود را رفع می‌کند.

 

4. عدم تغییر تکنیک

در کلاس‌های عمومی، مدرس مجبور است که با پایین‌تر سطح صحبت کند و دست او در استفاده از تکنیک‌ها خیلی باز نیست و مدام در حال تغییر است و ممکن است که این تکنیک‌ها متناسب با آموزش بقیه و شما نباشد؛ ولی در کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی ، مدرس با توجه سطح شما، بهترین تکنیک را انتخاب کرده و تا آخر بر اساس آن برنامه کرده و پیش خواهد رفت.

 

 

هزینه کلاس‌های تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین یا حضوری

هزینه این نوع کلاس‌ها بستگی عوامل زیر دارد:

  • کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی در کجا تشکیل می‌شود. اگر کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل زبان آموز باشد، هزینه ایاب و ذهاب هم بر عهده او خواهد بود. و اگر کلاس خصوصی به صورت اینترنتی یا آنلاین برگزار شود دارای هزینه کمتری خواهد بود.
  • هزینه خرید کتاب و سی‌دی‌های آموزشی در دوره تدریس خصوصی زبان انگلیسی بر عهده زبان آموز خواهد بود.
  • اگر زبان آموز قصد یادگیری زبان را از صفر و به صورت ترمیک داشته باشد، هزینه آن هر ترم و جلسه‌ای و به صورت ترمی دریافت خواهد شد؛ ولی اگر قصد تقویت زبان خود برای دریافت مدرک آیلتس یا تافل را داشته باشد، باید هزینه بیشتری را برای هر جلسه کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی نیز بپردازد.
  • اگر زبان آموز دارای دانش زبانی قبلی داشته باشد و هدف او فقط بهبود مهارت‌های زبانی باشد، هزینه‌ها تا رسیدن او به سطح دلخواه به صورت جلسه‌ای محاسبه می‌شود.

در حالت کلی، هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی به صورت جلسه‌ای برگزار می‌شود. زبان آموز می‌تواند بخشی از هزینه‌های  کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی را در همان اول و بخشی دیگر را در انتهای جلسه آخر یا به صورت جلسه‌ای پرداخت نماید. شهریه کلاس های خصوصی در یک حدود است اما برای کلاس هایی که استاد آن ها کمتر هستند مانند تدریس خصوصی زبان فرانسه و تدریس خصوصی زبان عربی ممکن است هزینه کلاس اندکی بیشتر باشد. این کلاس ها به صورت مجازی یا غیرحضوری نیز برگزار می شود.

 

چه کسانی نیاز به تدریس خصوصی زبان انگلیسی دارند؟

  • افرادی که وقت کمی برای آموزش زبان دارند می توانند در کلاس تدریس خصوصی زبان آنلاین ثبت نام نمایند.
  • افرادی که علاقه‌ای به حضور در جمع برای آموزش را ندارند، می توانند در کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی اینترنتی ثبت نام نمایند.
  • مدیران شرکت‌هایی که باید خیلی سریع زبان انگلیسی را یاد بگیرند، می توانند در کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی ثبت نام نمایند.
  • افرادی که نیاز به تقویت و بهبود دانش زبانی خود دارند. این افراد شامل مدیران شرکت ها، مدیران بازاریابی وفروش که با شرکت های خارجی در ارتباط هستند و دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند.

 

آموزش زبان برای ادامه تحصیلات

بدون شک اولین و شاید مهمترین دلیل آموزش زبان متمرکز شدن بر روی ادامه تحصیلات در سطوح بالاست. این یک حقیقت غیر قابل انکار است که آموزش زبان انگلیسی یا آموزش هر زبان خارجه دیگری در مدارس سطح بالایی ندارد و متاسفانه کیفیت آن پایین است. به همین دلیل می بینیم که تنها تعداد کمی از دانش‌آموزان آشنایی سطح مناسبی با زبان های خارجه دارند و حتی در کنکور هم درصد این کتب پایین تر این آمار را به خود اختصاص می‌دهد. بنابراین ضرورت ایجاب می‌کند که خانواده ها فرزند خود را برای آموزش زبان به یک آموزشگاه زبان خارجه بفرستند. آموزشگاه زبان خارجه یا تدریس خصوصی زبان این امکان را به دانش آموزان می دهد که آموزه های خود را در قالب های جدید و به صورت عملی به کار ببرند تا پایه آنها از این لحاظ قوی تر شود. حتی دانشجویانی که به فکر ادامه تحصیل در سطح کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی هستند هم به این روش آموزشی نیاز دارند. شما می توانید برای نتیجه گیری سریع تر در دوره آموزش فشرده زبان انگلیسی شرکت کنید.

 

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران

 

فناوری های جدید

امروزه حتی برای کودکان ۵ و ۶ ساله هم می‌بینیم که یک گوشی هوشمند یا یک تبلت خریداری شده است. این موضوع نشان دهنده فراگیر بودن استفاده از فناوری‌های جدید در جامعه است. جالب اینکه اکثر این فناوری های جدید بر مبنای استفاده از زبان انگلیسی به عنوان زبان استاندارد طراحی شده اند. البته منکر این موضوع هم نمی‌شویم که برخی از آنها دارای مترجم زبان فارسی هستند و کار ما را راحت می‌کند. گوشی‌های هوشمند تنها یک نمونه معمولی و فراگیر از فناوری‌های جدید هستند. این در حالی است که ما با ابزار ها و تکنولوژی های جدیدی مواجه هستیم که در اکثر آنها از زبانهای خارجی استفاده شده است. بنابراین آموزش زبان یا حضور در آموزشگاه زبان این فرصت را به ما می‌دهد که با مفاهیم معمولی و رایج در جامعه آشنا باشیم و از آنها برای استفاده از فناوری‌های جدید کمک بگیریم.

 

دستورالعمل تجهیزات

اگر شما هم از کسانی هستید که از تجهیزات وارداتی و تجهیزات تولید شده توسط شرکت های معتبر بین المللی استفاده می کنید، بدون شک این نیاز را در خود احساس خواهید کرد که به آموزش زبان انگلیسی یا آموزش هر زبان خارجه دیگری نیاز دارید. اکثر تجهیزات وارد شده به ایران فاقد نمایندگی هستند که ترجمه کاتالوگ آنها را انجام دهند. این در حالی است که شما برای استفاده مناسب و استاندارد دستگاه باید دستورالعمل و کتابچه آن را مطالعه کنید و در مورد آن اطلاعات کافی داشته باشید. هر گونه کوتاهی ما در اجرای دقیق دستورالعمل استفاده و نصب دستگاه ها و تجهیزات جدید می تواند طول عمر آنها را به شدت کاهش دهد و میزان بازدهی دریافت شده را به حداقل برساند.

 

پیدا کردن موقعیت شغلی بهتر

از یک شغل معمولی مانند منشی دفتر گرفته تا افرادی که در سطوح بالای مدیریت هستند، آموزش زبان می تواند به آنها در پیدا کردن موقعیت شغلی بهتر یا حتی به ثبت رساندن آمار فروش بهتر کمک کند. در وهله اول اگر شما دانشجو باشید و به سراغ یک کار مناسب با درآمد بالا باشید، می‌توانید از تسلط به خود به زبان انگلیسی یا زبان خارجه به عنوان یک رزومه قوی استفاده کنید و شانس خود را بالاتر ببرید. از طرف دیگر تسلط شما به زبان خارجه یعنی می توانید برای پاسخ بسیاری از سوالات خود به وب سایت های مرجع و منبع انگلیسی زبان و خارجی زبان بروید و از آنها استفاده کنید. شما اگر زبان انگلیسی بلد باشید و در یک شرکت مشغول به کار باشید، این سطح سواد شما می‌تواند به بخش مدیریت و بخش فروش شرکت کمک کند و طبیعتا آنها ارزش بیشتری برای شما قائل خواهند بود. با شرکت در دوره آموزش انگلیسی تجاری شما می توانید توانایی خود را در مذاکره را بالا برده و همینطور موفق به پیدا کردن شغل بهتر شوید.

 

 

کار در آموزشگاه آقای زبان

یکی دیگر از مواردی که شما می توانید به عنوان هدف گذاری خود در آموزش زبان قرار دهید، متمرکز شدن بر روی کار در آموزشگاه زبان خارجه به عنوان مدرس زبان است. حتی بهترین آموزشگاه زبان هم نیاز به مدرسین حرفه ای و آموزش دیده دارند. شما اگر بعد از پایان اتمام دوره آموزش خود به همه ثابت کنید که از لحاظ آموزشی مشکل خاصی ندارید می توانید در همان آموزشگاه به آموزش مشغول شوید. حتی امکان برای شما فراهم است که در کنار آموزش زبان خود به مرور زمان به تدریس خصوصی زبان هم مشغول شوید و از آن به عنوان یک راه کسب درآمد استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که کسانی که از لحاظ تسلط به زبان های خارجه در سطح بالایی قرار دارند معمولا محبوبیت بیشتری برای کارفرماها دارند و آنها سعی می‌کنند که از این افراد در نقش های مختلف استفاده کنند.

به عنوان جمع بندی مطلب، موضوع بسیار مهمی که شما در جریان آموزش زبان باید به آن توجه کنید، پیدا کردن بهترین آموزشگاه زبان است. طبیعتاً معیارهای انتخاب شما با افراد دیگر متفاوت است. برخی از افراد ترجیح می‌دهند که نزدیکترین آموزشگاه را به محل کار یا محل زندگی خود انتخاب کنند. این در حالی است که برخی دیگر به سطح آموزش و روش آموزش زبان توجه دارند و برخی نیز ترجیح می‌دهند که مسائل جنسیتی و شخصیتی را در نظر بگیرند. در هر صورت شما به عنوان یک زبان آموز نمی توانید نسبت به این موضوع بی تفاوت باشید. انتخاب یک آموزشگاه نامناسب مانند طی کردن دوره آموزشی زبان انگلیسی در طول مدرسه است که صرفاً شما برای گذراندن یک کتاب به مدرسه می رفتید و بحث آموزش شما اهمیت چندانی نداشت. این در حالی است که یک موسسه زبان حرفه ای شما را به سطح بالا و مناسب می‌رساند.

 

 

نکاتی که در تدریس خصوصی زبان باید به آنها توجه کنید

تعداد کسانی که با زبان خارجه در حوزه های مختلف آشنایی داشته باشند، کم نیست، اما در حقیقت کسانی که بتوانند در تدریس زبان انگلیسی یا تدریس خصوصی هر زبان خارجه دیگری موفق باشند بسیار کم است. این موضوع می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد که برخی از آنها به هنر مدرسین و برخی نیز به امکانات و ابزارهای آنها بر می گردد. آموزش فرآیندی است که تا حدود زیادی به ابزار و روش آموزش بستگی دارد.

 

حالا اگر شما به عنوان یک خانواده به دنبال تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین و یا حضوری برای فرزند خود هستید یا میخواهید به عنوان مدرس زبان خارجه فعالیت کنید لازم است که ۵ نکته زیر را حتماً در نظر داشته باشید.

 

 

متفاوت بودن رمز موفقیت در تدریس خصوصی زبان

یک بار روند تدریس خصوصی زبان یا هر درس دیگری را مرور کنیم. شما چند کتاب مرتبط با آموزش دارید که در روزهای متوالی هفته طبق اصول آنها پیش می روید. در نهایت انتظار دارید که زبان آموز هم بتواند همه آموزه‌های شما را ارائه دهند. اما این یک روال معمولی است که همه مدرسین زبان خارجه آن ها را دنبال می کنند و هیچ تفاوتی بین آنها وجود ندارد.

اما اگر شما می خواهید در تدریس خصوصی زبان انگلیسی یا تدریس زبان آلمانی موفق باشید، باید در کار خود خلاقیت به خرج دهید و یک روش آموزشی متفاوت برای خود داشته باشید. این روش آموزشی می‌تواند استفاده از صدای بلند، استفاده از کلمات مخفف یا استفاده از تجهیزات هوشمند مانند گوشی هوشمند باشد. نکته کلیدی که اینجا باید به آن توجه کنید این است که روش متفاوت شما باید با توجه به شرایط زبان آموز و استعداد او انتخاب شود.

 

 

ابزارها و امکانات وجه تمایز شما هستند

اگر می خواهید در تدریس خصوصی زبان آلمانی یا هر زبان خارجی دیگری موفق باشید، متمایز بودن نسبت به سایر مدرسین می‌تواند عامل موفقیت شما باشد. شما فقط کافی است که در چند آموزشگاه زبان خارجه شرکت کنید یا در اینترنت در مورد دوره های آموزش خصوصی زبان تحقیق کنید. مطمئناً به این نتیجه خواهید رسید که بسیاری از این کلاس ها به هم شبیه هستند.

حالا شما در جریان تدریس خصوصی زبان خارجه می توانید به سراغ تفاوت‌های خاص بروید. این تفاوت ها ممکن است شامل تغییر روش تدریس باشد. مثلاً یک روش یادداشت برداری خاص برای زبان آموزان خود در نظر بگیرید که سایر مدرسین از آن استفاده نمی کنند. یا حتی زمان تدریس خود را به شکل مقطع و در بازه های زمانی کوتاه تنظیم کنید تا خستگی زبان آموزان را تحت کنترل خود داشته باشید.

 

 

ارتباط بهتر و بازی با جمله ها

متاسفانه چیزی که از آموزش زبان انگلیسی در دوران تحصیل به ما یاد دادند این است که ابتدا به سراغ یادگیری کلمات می رویم. حفظ کردن کلمات با حجم زیاد در یک دوره زمانی کوتاه بسیار سخت است و ممکن است برخی از افراد استعداد چنین کاری را نداشته باشد.  این در حالی است که کشورهای خارجی هیچکدام در ابتدا به فرزند خود کلمات را یاد نمی دهند و آموزش آنها با این جمله شروع میشود.

حالا شما می توانید به عنوان مدرس زبان خارجه از همین الگو استفاده کنید. راهکار مناسب این است که در تدریس خصوصی زبان به سراغ جملات بروید و زبان آموز را مانند یک کودک نوپا در نظر بگیرید. در آموزش خود کمتر از حفظ کلمات استفاده کنید و بیشتر جملات را برای ارتباط بهتر با زبان آموز به کار ببرید. مثلا احوالپرسی های روزانه را با همین جملات انگلیسی یا هر زبان خارجی دیگر امتحان کنید.

 

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران

 

فراموش نکنید زبان خارجه فرار است و خسته کننده

یکی از اشتباهات مشترک مدرسین زبان های خارجه و زبان آموزان، نداشتن پیوستگی در روند یادگیری است. نه تنها زبان انگلیسی، بلکه زبان های خارجی به شدت فرار هستند و شما برای موفقیت در یادگیری لازم است که به طور پیوسته روند یادگیری را ادامه دهید. قطع کردن یک جلسه آموزش مشکل چندانی ایجاد نمی کند. اما کسانی که روند آموزش در یک دوره زمانی بلندمدت را قطع می کنند همیشه دچار مشکل می‌شوند.

برای جلوگیری از این مشکل می توانید یک برنامه بلند مدت در مورد ساعات آموزش و روز های آن مشخص کنید و از همان ابتدا از زبان آموز بخواهید که برای این برنامه شما برنامه ریزی کند. این برنامه ریزی هماهنگ به شما کمک می‌کند که در تدریس خصوصی زبان پیوستگی لازم را داشته باشید و انعطاف بیشتری در برنامه خود به خرج دهید. اگر شاگرد شما یک دانش آموز یا یک کودک با سن کم باشد، ابزارهای مانند اسباب بازی های زبان خارج می تواند به شما کمک کند. اما اگر سن او بالاتر است، می توانید محیط آموزش خود را در دوره‌های زمانی مختلف تغییر دهید و کلاس خود را در فضای آزاد یا در محل های دیگر برگزار کنید.

 

از والدین یا دوستان زبان آموز کمک بگیرید

والدین و دوستان بهترین کمک کنندگان در جریان تدریس خصوصی زبان انگلیسی هستند. این که شما بخواهید کلاس خود را به صورت یک شکل و کاملاً پیش ‌بینی شده برگزار کنید، مطمئن باشید که در مدت زمان کوتاهی خسته‌کننده می‌شوید و انگیزه زبان آموز هم از دست می رود. اینجاست که شما باید از والدین یا حتی دوستان زبان آموز کمک بگیرید. از والدین بخواهید که در طول روز با فرزند خود انگلیسی یا هر زبان دیگری حرف بزنند و حتی از آنها کلیپ تولید کنند.

می توانید از دوستان زبان‌آموز هم بخواهید که در جریان کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی حضور داشته باشند و در بحث های شما شرکت کنند. این افراد انعطاف‌پذیری بیشتری به برنامه شما می بخشند و طبیعتا نتیجه آن را با موفقیت در روند تدریس خود خواهی دید. البته این نکته را به خاطر داشته باشید که حضور دوستان می توانند تاثیر منفی هم داشته باشد که یکی از آن‌ها دلسرد شدن زبان آموز از حضور در کلاس است. بنابراین سعی کنید که حضور این دوستان کاملاً هماهنگ شده و برای یک محدوده زمانی مشخص باشد تا از تاثیر منفی آنها بر زبان آموز جلوگیری کنید.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی به شدت به تکنیک ها و روش هایی که مدرس به کار می برد و هم چنین ابزارهایی که برای آموزش از آنها استفاده می‌کند بستگی دارد. پس اگر شما هم به دنبال موفقیت در این زمینه هستید، لازم است که توجه کامل به این موارد داشته باشید.

 

آموزش مکالمه در کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی

ما در کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی به آموزش روش های مکالمه در یک زبان خارجی می پردازیم. مکالمه زیر نمونه ای از روش آموزش مکالمه در کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی ما است. برای آگاهی از متدهای آموزش در کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی می توانید با مشاوران ما در آموزشگاه زبان آقای زبان تماس بگیرید.

 

دوره های خصوصی زبان در آموزشگاه آقای زبان

  • تدریس خصوصی زبان انگلیسی
  • کلاس مکالمه زبان انگلیسی
  • دوره فشرده زبان انگلیسی
  • دوره آموزش انگلیسی تجاری

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3kpjq2