سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/12/17 04:57
کد خبر: 15691

ساعت پخش تمام سریال های نوروز 1400 + عکس

نام سریال هایی که در نوروز 1400 پخش می شود.

نام سریال هایی که در نوروز 1400 پخش می شود مشخص شد.

 

سریال پایتخت 7

تصویربرداری دو قسمت پایانی فصل ششم از مجموعه تلویزیونی «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری در مازندران آغاز شده است. به گفته تهیه کننده قرار است این قسمت ها عید نوروز روی آنتن تلویزیون برود؛ البته پخش قطعی آن هنوز از سوی شبکه اعلام نشده است.

الهام غفوری، تهیه‌کننده‌ این سریال درباره ساخت دو قسمت پایانی این سریال عنوان کرده است: سال گذشته به دلیل شیوع و گسترش ویروس کرونا، تولید و پخش فصل شش «پایتخت» ناتمام ماند و ما بر خود وظیفه دانستیم که حتما دو قسمت پایانی «پایتخت۶» را تولید و پخش کنیم تا پرونده‌ی این فصل بسته شود.

این خبر در حالی اعلام می شود که زمزمه هایی مبنی بر ساخت «پایتخت ۷» هم مطرح شده بود اما طرح مطالبی درباره دستمزد میلیاردی برخی عوامل از سوی رسانه ها و همچنین ممنوع التصویری برخی بازیگران این سریال، باعث شد که در نهایت محسن تنابنده با انتشار مطلبی ساخت سری جدید این مجموعه را فعلا منتفی اعلام کند.

 

 

سریال بوتیمار

«بوتیمار» با نام قبلی «ویلا» به کارگردانی علیرضا نجف زاده، تهیه کنندگی مهران مهام و نویسندگی سعید جلالی، دیگر سریال جدیدی است که از گزینه های پخش در ایام نوروز محسوب می شود.

علیرضا نجف زاده ـ کارگردان سریال بوتیمار ـ نوروز ۹۸، سریال «زوج یا فرد» را در شبکه سه سیما روی آنتن برد. «بوتیمار» هم برای پخش از شبکه سه سیما در حال ساخت است و کارگردان و تهیه کننده از گروهی از بازیگرانی بهره برده اند که پیش از این بارها در کارهای کمدی جوابشان را پس داده اند. حال باید دید این سریال با تغییر لوکیشن و نوع روایت قصه در نوروز، مخاطب را پای تلویزیون نگه می دارد یا نه.

ساخت این سریال بعد از سه ماه تصویربرداری در ساحل دریای خزر و لوکیشن های مختلف استان مازندران، مجددا در تهران پیگیری می شود و گروه دوباره برای ضبط چند سکانس باقیمانده راهی شمال و شهر نوشهر خواهند شد.

 

 

 

سریال نوروز 1400 در شبکه یک

سریال نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی سریال نوروزی شبکه یک در سال 1400 است.

فصل سوم سریال نون.خ با حضور برخی از بازیگران قدیمی این سریال و پیوستن چند بازیگر جدید این روزها در حال تصویربرداری است تا برای پخش در شب های نوروز 1400 آماده شود.

 

اکبر عبدی و علی صادقی دو بازیگر جدیدی هستند که به فصل سوم سریال نون خ پیوسته اند و در کنار دیگر بازیگران این سریال ایفای نقش میکنند.

 

سریال نون خ

 

پخش سریال هشت آباد در نوروز 1400 

سریال هشت آباد با نام قبلی نوروز رنگی یکی دیگر از سریال های نوروز 1400 در تلویزیون است که به کارگردانی علی مسعودی و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان در حال ساخت است.

این سریال علی مسعودی روایتگر ماجراهایی از سال دهه شصت در مشهد است و تصویربرداری آن در مشهد با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال انجام است تا برای پخش در شب های نوروز 1400 آماده شود.

رابعه اسکویی، حمید لولایی، شهرام قائدی، داریوش سلیمی، هادی عامل هاشمی، جواد خواجوی، محمد اسلامی، سینا رازقی، حمیدرضا حافظ شجره و… بازیگران سریال هشت آباد را تشکیل میدهند.

 

سریال هشت آباد

 

سریال خانه عزیز نوروز 1400 در شبکه دو

سریال خانه عزیز به نویسندگی مشترک نوید محمودی و سعید دولت خانی، به تازگی وارد مرحله پیش تولید شد و به عنوان سریال نوروزی شبکه دو در سال 1400 در حال ساخت است.

خانه عزیز ملودرامی است که جزئیات بازیگران و عوامل آن هنوز اعلام نشده است و تنها از نوید محمودی به عنوان تهیه کننده این سریال نام برده شده است و به زودی جزئیاتی از این سریال هم اعلام میشود.

نوید محمودی


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4v5zdp