چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/11/18 12:13
کد خبر: 15531

عکس دیده نشده از علی انصاریان در برنامه همرفیق + تصاویر

علی انصاریان که از فوتبالیست های معروف کشورمان و همچنین از بازیگران مطرح سینما بود روز چهارشنبه 15 بهمن در اثر کرونا جان خود را از دست داد هنوز یک گفت و گوی دیده نشده از وی هست که بسیاری از طرفداران وی منتظر پخش این قسمت از برنامه همرفیق هستند.

علی انصاریان که از فوتبالیست های معروف کشورمان و همچنین از بازیگران مطرح سینما بود روز چهارشنبه 15 بهمن در اثر کرونا جان خود را از دست داد هنوز یک گفت و گوی دیده نشده از وی هست که بسیاری از طرفداران وی منتظر پخش این قسمت از برنامه همرفیق هستند. عکس زیر قبل از افتادن این واقعه دردناک در برنامه همرفیق گرفته شده است.

 

علی انصاریان

 

اما هنوز یک گفتگوی منتشر نشده از علی انصاریان وجود دارد، گفتگویی که با شناختی که همگان از علی انصاریان دارند، باید مملو از خنده و شور و شوق باشد؛ چرا که مرحوم انصاریان حدود یک ماه قبل به دعوت شهاب حسینی، در برنامه اینترنتی هم‌رفیق حاضر شد و در مقابل شهاب حسینی نشست و ساعتی را گفتگو داشت. هنوز این قسمت از برنامه منتشر نشده وپنجشنبه 23 بهمن ماه، گفتگوی انصاریان و حسینی منتشر می‌شود تا بار دیگر با تماشای این گفتگو، داغ اهالی فوتبال و سینما و تلویزیون در سوگ از دست دادن این چهره خوش‌نام و خوش‌اخلاق و شوخ‌طبع زنده شود.

 

علی انصاریان

 

علی انصاریان

 

 

  • موتورسواری علی انصاریان و مادرش

 

 

  • فیلم دیده نشده از علی انصاریان 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4dx9pj