سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/19 03:30
کد خبر: 13821

پژو 206 و 207 به شدت کاهش یافت + جدول قیمت ها

رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل درباره وضعیت بازار خودرو اظهار کرد: از دو هفته پیش قیمت خودرو نیز همسو با سایر بازار‌ها مثل طلا و ارز وارد مدار کاهشی شده به طوریکه در مقایسه با هفته‌های گذشته شاهد افت ۲۰ تا ۲۵درصدی قیمت انواع خودرو‌های داخلی، مونتاژی و خارجی هستیم.

رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل درباره وضعیت بازار خودرو اظهار کرد: از دو هفته پیش قیمت خودرو نیز همسو با سایر بازار‌ها مثل طلا و ارز وارد مدار کاهشی شده به طوریکه در مقایسه با هفته‌های گذشته شاهد افت ۲۰ تا ۲۵درصدی قیمت انواع خودرو‌های داخلی، مونتاژی و خارجی هستیم.

 


رقص جنجالی لیلا اوتادی در مهمانی خصوصی + فیلم


 

 

او ادامه داد: البته روند نزولی قیمت‌ها در بازار خودرو از دو روز پیش شدت گرفته تا جاییکه امروز قیمت پراید به مرز ۱۰۰میلیون تومان رسید اما خریداران حاضر به خرید این خودرو با قیمت ۹۰میلیون تومان هم نیستند.

به گفته این فعال بازار خودرو، خودرو همچنان کشش کاهش بیشتر را دارد و بر همین اساس خریداران فعلا منتظر ریزش قیمت‌ها هستند اما تعداد فروشندگان در بازار بیشتر شده است.

 

موتمنی تاکید کرد: اگر نرخ ارز با همین روند کاهش یابد، خودرو ارزان‌تر خواهد شد و به همین ترتیب طی دو هفته آینده قفل بازار هم شکسته و معاملات از سرکرفته می‌شود.

رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل درباره قیمت‌های امروز خودرو بیان کرد: در بازار آزاد تهران قیمت پراید۱۱۱ به حدود ۱۲۵میلیون، پراید۱۳۱ حدود ۱۰۲میلیون و قیمت پراید۱۳۲ هم به ۱۰۷میلیون تومان رسید؛ این درحالیست که قیمت پراید۱۱۱ طی هفته‌های گذشته در برخی آگهی‌ها به بیش از ۱۴۰میلیون تومان هم رسیده بود اما حالا در قیمت‌های فعلی مشتری ندارد.

او اضافه کرد: همچنین قیمت تیبا۲ در بازار امروز حدود ۱۴۵میلیون، ساینا ۱۴۳میلیون، کوییک ۱۵۵میلیون و قیمت سمند ۱۹۳میلیون تومان است.

موتمنی با تشریح قیمت انواع پژو در بازار آزاد تهران گفت: امروز قیمت پژو۴۰۵ به حدود ۲۰۶میلیون، پژو۲۰۶ تیپ۲ تقریبا ۲۰۰میلیون، پژو۲۰۶ تیپ۵ و مدل وی‌۸ این خودرو به حدود ۲۸۰میلیون تومان رسید؛ همچنین قیمت پژو۲۰۷ دنده‌ای در بازار آزاد حدود ۳۲۵میلیون، پژو۲۰۷ اتوماتیک ۴۸۰میلیون و قیمت پژو۲۰۰۸ از یک میلیارد و ۲۰۰میلیون به یک میلیارد تومان رسیده است.

او در پایان تصریح کرد: لازم به ذکر است که این قیمت‌ها تقریبی بوده و هر کدام از خودرو‌ها در بازار آزاد تا حدود ۱۰میلیون تومان کمتر از نرخ اعلام شده قابل معامله هستند.

 

منبع: اقتصادآنلاین

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2xjjz3