پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/08 12:12
کد خبر: 12651

فوری/ اصابت 3 موشک به خاک اردبیل + فیلم و عکس

استاندار آذربایجان شرقی گفت: روز گذشته یک راکت عمل نکرده در یکی از روستا‌های شهرستان خداآفرین سقوط کرد و دو مورد راکت غیر فعال هم در استان اردبیل فرود آمد که الحمدلله مشکلی ایجاد نکرده‌اند.

محمدرضا پورمحمدی  با اشاره به وضعیت مرزهای ما پیرو تنش ارمنستان و جمهوری‌ آذربایجان گفت: مشکلی وجود ندارد، همه اقدامات و تدابیر لازم در مناطق مرزی استان صورت گرفته است.


 


جهت دیدن فیلم اصابت این موشک اینجا کلیک کنید




وی افزود: درگیری عمدتاً در منطقه قره باغ وجود دارد که استان آذربایجان شرقی از این منطقه فاصله زیادی دارد.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه آمادگی‌های لازم را برای هرگونه پیش آمد احتمالی داریم، عنوان کرد: روز گذشته یک راکت عمل نکرده در یکی از روستا‌های شهرستان خدا آفرین سقوط کرد و دو مورد راکت غیر فعال هم در استان  اردبیل  فرود آمد که الحمدلله مشکلی ایجاد نکرده‌اند.

کاظم جلالی سفیر کشورمان در روسیه امروز در یک پیام توئیتری نوشت: « آذربایجان و ارمنستا ن همسایگان نزدیک ما هستند و سیاست ما در قبال همسایگان و روابط آن‌ها با یکدیگر، همواره مبتنی بر همکاری و حل و فصل اختلافات بر مبنای گفت‌وگو و از طریق دیپلماسی بوده است. در شرایط کنونی مردم منطقه بیش از هر چیز به صلح، دوستی و همکاری نیاز دارند».

درگیری این دو کشور پس از فروپاشی شوروی در سال ۱۹۹۱ بر سر منطقه قره باغ آغاز شده و همچنان ادامه دارد. رژیم منحوس صهیونیستی نقش پررنگی در تشدید این درگیری‌ها دارد.

پیش از این وزیر و سخنگوی وزارت امور خارجه آمادگی ایران را برای بکارگیری ظرفیت خود برقراری آتش بس و آغاز گفت‌وگو‌ها میان طرفین را اعلام کردند.

 

منبع: رکنا

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48ywl3