پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/06 08:13
کد خبر: 10958

میزبانی از استقلال حق طبیعی ما است

بازیکن تیم فولاد گفت: حالا که قرار است بازی‌ها شروع شوند حق طبیعی ما است که در اهواز از استقلال پذیرایی کنیم.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: زبیر نیک‌نفس در حاشیه آخرین تمرین تیم فولاد خوزستان در تهران اظهار داشت: همه ما دل‌مان برای فوتبال تنگ شده بود و برای شروع تمرینات لحظه ‌شماری می‌کردیم. خدا را شکر شرایط طوری پیش رفت که توانستیم تمرینات را شروع کنیم. تمرینات خیلی خوبی در اردوی تهران داشتیم. امکانات خیلی خوبی هم کادر مدیریتی برای ما اینجا فراهم کرده بود.

نیک‌نفس در مورد اینکه چند بازیکن فولاد در تست‌های پزشکی مثبت شده بودند و آیا این مسئله استرس‌زا نبود، گفت: در تست اول و سوم همه منفی بودند ولی در تست دوم وقتی اعلام کردند چند نفر مثبت شده‌اند باعث شد همه بچه‌ها شوکه شوند و ترسی در اردو ایجاد شد ام اخدا را شکر به خیر گذشت و خبر خاصی نبود.

وی در مورد بازی با استقلال که در شهر اهواز برگزار می‌شود اما این شهر شرایط خوبی ندارد و آیا فولاد باید از حق میزبانی استفاده کند، عنوان کرد: فکر می‌کنم این چیز طبیعی است. قضیه کرونا ربطی به اهواز و ایران ندارند و کل دنیا درگیر این قضیه هستند. حالا که قرار است بازی‌ها شروع شود حق طبیعی ما است که در اهواز از استقلال پذیرایی کنیم.

بازیکن تیم فولاد در مورد اینکه این تیم می‌تواند سهمیه آسیایی را به دست بیاورد، گفت: این موضوعی است که باید آن را در آینده ببینیم. شخصاً دوست دارم بازی به بازی فکر کنم ولی چه کسی بدش می‌آید و ان‌شاءالله که بهترین نتایج را بگیریم.

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4j9yz3