دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 - 22 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/14 06:55
کد خبر: 9632

دیاباته از ایران رفت

این روز‌ها شایعات زیادی اطراف مهاجم اهل مالی تیم فوتبال استقلال وجود دارد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی: شیخ دیاباته، مهاجم اهل مالی تیم فوتبال استقلال به دلیل تعطیلی لیگ برتر فوتبال ایران را ترک کرده و راهی فرانسه شده است.

 

در این میان، دیاباته از ساعت ۸ صبح روز ۱۰ می (۲۱ اردیبهشت) واتساپ خود را چک نکرده است. به نظر می‌رسد مهاجم استقلال از فرانسه راهی کشورش (مالی) شده و با توجه به اینکه احتمالا در آنجا دسترسی به اینترنت ندارد، نتوانسته پاسخگوی پیام‌های باشگاه باشد.

 

به این ترتیب تمام اخباری که مبنی بر اینکه باشگاه استقلال مدام با دیاباته در ارتباط است، کذب محض است. مسئولان باشگاه استقلال فقط از طریق ایمیل شخصی و رسمی دیاباته با او در ارتباط هستند و از سوی دیگر هم این بازیکن هیچ‌وقت تا الان صحبتی درباره اینکه نمی‌خواهد به ایران بازگردد انجام نداده است.

 

شایعه جدید دیگری هم که درباره دیاباته مطرح شده، این است که دیاباته با وکیل استراماچونی به توافق رسیده و وکیل خود را عوض کرده است. این در شرایطی است که این ماجرا هم دروغی بیش نیست و مهاجم استقلال همچنان با وکیل فرانسوی خود همکاری‌اش را ادامه می‌دهد. اگر هم دیاباته تصمیم به تغییر وکیل خود داشته باشد یا باید با حضور در باشگاه این مورد را به مسئولان اطلاع دهد یا اینکه از طریق ایمیل این مسئله با مدیران در میان بگذارد. همچنین به تازگی وکیل فرانسوی دیاباته واریزی‌های باشگاه به این بازیکن را تایید کرده است.

 

منبع: میزان 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3e9op4