پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/05 14:54
کد خبر: 8115

فرهاد مجیدی می‌تواند در استقلال موفق باشد

​مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه این تیم ۹۰ درصد قهرمانی‌اش در لیگ برتر را قطعی کرده است، گفت: پیراهن پرسپولیس برای من مثل پیراهن تیم ملی است.

رصد ورزشی نوشت: شجاع خلیل زاده درباره ارزیابی اش از کادر فنی جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قصدِ تعریف ندارم ولی یحیی گل محمدی در این چند سال خوب نتیجه گرفته است. قبلاً سابقه کار با گل محمدی نداشتم. تاکنون ندیده بودم یک مربی اینقدر برای تمرینات و بازی‌ها وقت بگذارد. خوشحالم یحیی گل محمدی و دستیارانش به پرسپولیس آمده‌اند. امیدوارم این کادر فنی جوان و با استعداد به حقشان برسند و خارج از ایران مربیگری کنند.

 

به تصمیم سرمربیان تیم ملی احترام می‌گذارم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره دعوت نشدنش به تیم ملی در چند سال اخیر تاکید کرد: بحث تیم ملی جدا است. مربی تیم ملی تفکر خودش را دارد و تصمیم می‌گیرد چه کسی را دعوت کند. باید به این تصمیم احترام گذاشت. اگر دعوت نشدم هم برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم.

دوست ندارم فوتبال سیدجلال تمام شود

خلیل زاده ادامه داد: جا دارد از سیدجلال (حسینی) هم تشکر کنم. در این سه سال خیلی چیزها از او یاد گرفته‌ام. دوست ندارم فوتبال سیدجلال تمام شود. او باید ماندگار شود. از آقاکریم (باقری) هم تشکر می‌کنم که همیشه کنارمان بوده است.

بازیکن ۱۰۰ هزار دلاری در ایران ۵۰۰ هزار دلار قرارداد می‌بندد

مدافع پرسپولیس در خصوص مبلغ قرارداد بازیکنان در فوتبال کشورمان گفت: می‌خواهم چیزی بگویم که شاید هواداران بعضی از تیم‌ها هم ناراحت شوند. مردم می‌گویند فوتبالیست‌ها زیاد پول می‌گیرند. قرارداد یک میلیارد تومانی در ایران می‌شود ۶۰، ۷۰ هزار دلار که واقع پولی نیست. شاید مردم بگویند این مبلغ خیلی زیاد است ولی یک بازیکن خارجی معمولی ممکن است ۱۰۰ هزار دلار بگیرد. بازیکنان درجه سه خارجی به ایران می آیند. بعضی از آنها قیمتشان ۱۰۰ هزار دلار است ولی ۵۰۰ هزار دلار می‌بندند. بازیکن تاپ خارجی هیچ موقع به ایران نمی‌آید.

معلوم نیست این وسط چه چیزی رد و بدل می‌شود

خلیل زاده یادآور شد: خارجی‌ها شکایت می‌کنند و پولشان را می‌گیرند. معلوم نیست این وسط چه چیزی رد و بدل می‌شود که مبلغ ۱۰۰ هزار دلاری یک بازیکن می‌شود ۵۰۰ هزار دلار. بازیکن ایرانی پولش را نمی‌گیرد و اگر شکایت کند می‌شود بی غیرت. در فوتبال ما بازیکن خارجی را بیشتر از بازیکن ایرانی دوست دارند. امیدوارم بیشتر به بازیکن ایرانی نگاه کنند. بازیکن ایرانی می سوزد. مهاجمی داشتیم که ۴۰۰ هزار دلار گرفت و فقط دو بازی انجام داد و رفت.

در آغوش گرفتن جام برای تخریب رقبا نبود

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره تصاویری که از حضورش در رختخواب با جام‌های قهرمانی منتشر شده بود و اینکه آیا برای تخریب رقبا این کار را کرده است، گفت: اصلاً برای تخریب رقبا این کار را نکردم. اگر یک درصد هواداران تیم‌های استقلال، سپاهان و تراکتور و تیم‌های دیگر ناراحت می‌شوند عذرخواهی می‌کنم. کاری به هواداران دیگر تیم‌ها ندارم و به آنها بی احترامی نمی‌کنم. برای خوشحالی هواداران خودمان این کار را می‌کنم. همیشه می‌خواهم آنها شاد باشند.

فرهاد مجیدی می‌تواند در استقلال موفق باشد

خلیل زاده در خصوص ارزیابی اش از استقلال و عملکرد فرهاد مجیدی در این تیم اظهار کرد: استقلالی‌ها دوست و رفیق ما هستند. استقلال می‌تواند با مجیدی موفق باشد. او مربی جوانی است و باید به جوان فرصت داد. استقلال بازیکنان خوبی دارد. امیدوارم موفق باشند ولی پرسپولیس قهرمان شود.

امیدوارم استقلال به جز بازی با پرسپولیس موفق باشد

وی در پاسخ به این سئوال که آیا ممکن است استقلال در ادامه لیگ جای پرسپولیس را در صدر جدول بگیرد؟ خاطرنشان کرد: غیر از بازی با پرسپولیس و بعضی از مسابقات دیگر، امیدوارم استقلال موفق باشد. کُری خوانی همیشه هست. بیشتر بازیکنان استقلال مثل وریا غفوری، علی کریمی دوستان صمیمی ما هستند.

امیدوارم رکورد آقای گلی علی دایی شکسته نشود

مدافع پرسپولیس درباره علی دایی گفت: با علی دایی کار نکرده‌ام. او بزرگترین فوتبالیست ایران و آقای گل جهان است. امیدوارم رکوردش (آقای گلی جهان) شکسته نشود. ما همیشه به او افتخار می‌کنیم.

در قضیه بازی با سپاهان حق با پرسپولیس بود

وی که با برنامه «نوروز فوتبالی» گفتگو می‌کرد، همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر اتفاقات روز بازی با سپاهان و عدم حضور این تیم در زمین مسابقه افزود: اگر آن بازی برگزار می‌شد بهتر بود. ما آماده بودیم و حتی گرم کردیم و به زمین هم رفتیم. برای سپاهان احترام قائلم. نباید بازی کنسل می‌شد چون همه چیز برای بازی خوب و برد ما آماده بود. فکر می‌کنم در این مسئله حق با پرسپولیس است.

ترابی ستاره پرسپولیس بود

مدافع پرسپولیس همچنین در خصوص اینکه ارزشمندترین بازیکن پرسپولیس در سال ۹۸ چه کسی بوده است، گفت: همه بازیکنان ارزشمند هستند ولی مهدی ترابی سال خوبی داشت و ستاره بود.

پیراهن پرسپولیس برایم مثل تیم ملی است

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر ماندگارترین خاطره‌اش از پرسپولیس تصریح کرد: تک تک بازی‌هایی که در پرسپولیس داشتم ماندگار بوده است. پوشیدن پیراهن پرسپولیس افتخار است و برایم مثل تیم ملی است.

علیپور خیلی به پرسپولیس کمک کرد

مدافع پرسپولیس در ادامه با اشاره به نقش بازیکنان این تیم یادآور شد: تیمی که قهرمان می‌شود تمام بازیکنانش بهترین هستند. علی علیپور خیلی به ما کمک کرد در صورتی که از او انتقاد می‌شود.

۹۰ درصد قهرمان هستیم

شجاع خلیل زاده با بیان اینکه امیدوار است لیگ برتر زودتر از سر گرفته شود، گفت: به امید خدا ۹۰ درصد قهرمانی ما مسجل شده است و امیدوارم لیگ برگزار شود تا پوکر قهرمانی کنیم.

 

منبع: مهر

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ojzq3