چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/01/13 20:20
رپرتاژ اگهی
کد خبر: 19389

چگونه می توانیم لباس استقلال، پرسپولیس و تیم ملی ایران را خریداری کنیم؟

با توجه به کمتر شدن تحرک جوانان و و به طور کلی افراد جامعه، در سال های اخیر شاهد روی آوردن قشر های مختلف جامعه به سمت ورزش های مختلف علی الخصوص فوتبال بوده ایم. اکثر افراد به دنبال تهیه لباس ورزشی هستند که دارای کیفیت الیاف خوب، جنس دوخت مناسب و جلوه ظاهری شیکی باشند.

در این بین اکثر جوانان به دنبال ست های ورزشی تیم های مختلف داخلی هستند. این افراد که عموما طرفداران اصطلاحا دو آتیشه تیم خود هستند با خرید لباس های ورزشی با طرح باشگاه و تیم مورد علاقه داخلی و ایرانی خود قصد حمایت از آن باشگاه را دارند. با اینکار علاوه بر برتن کردن لباس تیم مورد علاقه خود، می توانند این علاقه مندی را به دوستان خود نیز نشان دهند.

 

 

کیفیت لباس های ورزشی با طرح تیم های داخلی ایرانی

باید در هنگام خرید لباس مورد نظر به جنس متریال و الیاف ساخته شده آن دقت کنید. اگر لباس را برای استفاده روزمره خود می خواهید بهتر است از از لباس هایی استفاده کنید که درصد نخ استفاده شده در آن ها بیشتر باشد. اما اگر لباس را فقط برای مصارف ورزشی می خواهید حتما دقت کنید که از لباس های دارای الیاف مصنوعی استفاده کنید.

استفاده از لباس های نخی به برای ورزش کردن می تواند باعث آسیب دیدن بدن در بلند مدت شود. به دلیل خاصیت جاذب آب بودن لباس نخی، بعد از تعرق منافذ آن بسته شده و مانع از تهویه مناسب هوا می شود. لباس به بدن می چسبد و ممکن است باعث ایجاد حساسیت های پوستی نیز شود. پس در هنگام خرید لباس ورزشی تیم های داخلی ایرانی به این نکته حتما توجه داشته باشید.

تیم ملی

بعد از خرید و استفاده از این لباس های ورزشی، چگونه از آن ها مراقبت کنیم؟

برای افزایش طول عمر لباس های ورزشی باید به مواردی در رابطه با شستشوی آن ها دقت نمایید. به برخی از این موارد در ادمه اشاره خواهیم کرد:

  • بعد از شستشوی لباس خریداری شده، همواره سعی کنید آن را در محیط باز خشک کنید و از استفاده از دستگاه های خشک کن بپرهیزید.
  • به دلیل اینکه لباس های ورزشی از الیاف مصنوعی ساخته می شوند، بهتر است آن ها را به صورت جداگانه از سایر البسه و با آب دارای دمای کمتر از 30 درجه سانیگراد بشویید. درصورت شستن مداوم اسن لباس ها در آب گرم تر از 30 درجه، بعد مدتی لباس ورزشی فرم اصلی خود را از دست خواهد داد.
  • سعی کنید بعد از هربار استفاده از لباس ورزشی خریداری شده، آن را بشویید و از کنار گذاشتن آن در داخل کیف ورزشی و کمد اجتناب کنید. این کار باعث رشد باکتری ها و انتقال آن ها به پوست بدنان می شود.

 

چگونه می توانیم لباس استقلال، پرسپولیس و تیم ملی ایران را خریداری کنیم؟

برای تهیه و خرید این 3 لباس که در واقع از محبوب ترین لباس های باشگاه های ایرانی و ملی است می توانید به سایت برادران اسپرت مراجعه کنید.

 

خرید لباس استقلال

استقلال یکی از پرطرفدار ترین تیم های ایرانی است که طرفداران بسیار زیادی دارد. اگر علاقه مند به تهیه و خرید لباس استقلال هستید به سایت برادران اسپرت مراجعه کنید.

 

خرید لباس پرسپولیس

پرسپولیس یکی از پرطرفدار ترین تیم های ایرانی است که طرفداران بسیار زیادی دارد. اگر علاقه مند به تهیه و خرید لباس پرسپولیس هستید به سایت برادران اسپرت مراجعه کنید.

 

خرید لباس تیم ملی ایران

لباس تیم ملی ایران یکی از دیگر از تیم های ایرانی است که طرفداران زیادی دارد. اگر علاقه مند به تهیه و خرید لباس تیم ملی ایران هستید به سایت برادران اسپرت مراجعه کنید.

 

الیاف و جنس و مدل لباس ورزشی چه تاثیری در عملکرد ورزشکار خواهد داشت؟

خرید لباس های تیم های داخلی ایرانی حتما برای بیشتر افرادی که طرفدار این تیم ها هستند و به صورت مداوم ورش می کنند بسیار خوشایند و مهم است. اما باید توجه داشته باشید که این لباس باید دارای جنس، مدل و اندازه مناسب اندام شما و ورزشی که می خواهید انجام دهید، باشد.

  • باید توجه داشته باشید که لباسی که انتخاب می کنید نه زیاد گشاد باشد که جلوی ورزش کردن شما را بگیرد و نه نه زیاد تنگ که باعث ناراحتی شما شود. جنس لباس بهتر است درصد بیشتری از الیاف مصنوعی داشته باشد تا مانع از جذب مداوم عرق بدنتان گردد.
  • اگر می خواهید برای خرید کفش ورزشی اقدام کنید بسیار مهم است که کفش مناسب ورزشی که می خواهید انجام دهید را انتخاب کنید. برای مثال کفس فوتبال داخل سالن و فوتبال بر روی زمین چمن کاملا با هم متفاوت هستند و استفاده از هرکدام از آن ها برای ورزش دیگر می تواند مشکل ساز باشد.
  • خرید ملزومات ورزشی مانند کیف ورزشی، قمقمه، دستکش های مختلف و... نیز می تواند با طرح تیم های داخلی ایرانی به جذاب تر شدن ورزش برایتان کمک بیشتری کند.

کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qapz8