پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/06/25 05:44
استقلال
کد خبر: 16741

توهین بسیار زشت هوادار استقلال به مظلومی | فیلم

یکی از هواداران استقلال در فرودگاه پس از بازگشت کاروان این تیم توهین‌های بسیار زننده‌ای به پرویز مظلومی کرد.

به گزارش رصد ورزشی: روز گذشته در فضای مجازی فیلمی منتشر شد که در یکی از هواداران استقلال به پرویز مظلومی در  هنگام ورود به ایران، توهین‌های تند و زشتی می‌کند.

بلافاصله پس از سوت پایان دیدار دو تیم استقلال و الهلال و شکست آبی پوشان مقابل تیم پرستاره عربستانی، فضای مجازی پر شد از فیلم‌هایی که در آن اندک هواداران استقلال که برای تماشای بازی تیم محبوبشان به ورزشگاه زعبیل شهر دبی آمده بودند، به سراغ پرویز مظلومی رفتند و او را مورد اعتراض و بعضا توهین قراردادند تا به‌نوعی همه کاسه کوزه‌های این شکست تلخ، سر این پیشکسوت استقلال بشکند که در حال حاضر یکی از اعضای هیئت‌مدیره نیز به شمار می‌رود.

هواداران عصبانی و ناراحت از شکست تیمشان و همچنین وضعیت وخیمی که این تیم طی این چند سال گذشته دارد، دیواری کوتاه‌تر از مظلومی در آن لحظه پیدا نکردند و هرچه دلشان می‌خواست نثار او کردند. فردی که به‌جای مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره‌ای، همراه با تیم به دبی رفت که شاید تنش‌های پس از این شکست احتمالی معطوف به او شود که تقریباً همین هم شد.بدون شک اگر احمد مددی یا اصغر ملکیان در ورزشگاه محل این بازی حضور داشتند، کسی کاری دیگر به پرویز مظلومی نداشت اما به هر صورت او سیبل تمام انتقادات پس‌ازاین شکست شد.کسی که شاید اگر اوج دوران فوتبالش مقارن با انقلاب نمی‌شد می‌توانست مثل برادر مرحومش غلامحسین مظلومی یکی از اسطوره‌های باشگاه استقلال باشد، اما با همه اتفاقاتی که پس از انقلاب رخ داد مظلومی در استقلال ماند تا شاید به تعبیری زننده مهم‌ترین گل دربی باشد. دیداری که هرگز در تاریخ فوتبال ایران مشابهی نداشت و ندارد.

دیروز  در فرودگاه امام  افرادی موبایل به دست منتظر بودند تا به فاصله تنها یک روز، شکستی این بار شاید تلخ‌تر را نصیب استقلال کنند. توهین‌های وقیحانه یکی از این نفرات به یک پیشکسوت استقلال که شاید در به دست آمدن این شکست کمترین تقصیر را داشت و انتشار این عمل زشتش در شبکه‌های مجازی آخرین تیر ترکش بر پیکر  باشگاه بزرگ استقلال بود. گرچه مظلومی بی‌دفاع و شاید ترسیده از کنار این فرد عبور کرد و سعی کرد بیش از این تیمش را وارد حاشیه نکند.

 شاید انتقادات بسیاری از هواداران نسبت به شخصیت به‌ظاهر خنثی او تا حدی وارد باشد. چراکه او هم در دوران سرپرستی‌اش و هم در سمت جدیدش به‌عنوان تنها عضو فوتبالی هیئت‌مدیره که امید زیادی به او بسته‌شده بود آن‌طور که بایدوشاید رفتار نکرده است، اما همه این‌ها دلیلی بر فحاشی به هیچکس نمی‌شود.

آن فیلم منتشرشده در فضای عمومی نمکی بود بر زخم‌های عمیق طرفداران واقعی و فهیم استقلال که تعدادشان در سراسر دنیا کم نیست. دلیل این مدعا نیز ویدیو دیگری است که موازی با همان فیلم گرفته‌شده که در آن دیده می‌شود تعدادی از هواداران بدون اینکه به فکر سلفی گرفتن باشند، در دو سمت محل ورود اعضای تیم ایستاده‌اند و به تک‌تک مسئولان تیم و کادر فنی و بازیکنان خوش‌آمد می‌گویند و آن‌ها را به خاطر تلاششان تشویق می‌کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qa9an