پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/06/16 10:10
استقلال
کد خبر: 16656

استقلال بیدی نیست که با این بادها بلرزد

باشگاه استقلال خطاب به هواداران برای حمایت از شاگردان مجیدی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش رصد ورزشی: باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای احساسی هواداران این تیم را به حمایت دعوت کرد. باشگاه استقلال پیرامون اتفاقات رخ داده طی هفته های اخیر اطلاعیه ای را به شرح زیر صادر کرد:

از ناراحتی شما هواداران استقلال بدون شک ناراحت هستیم. دغدغه ما رفع مشکلات شما هواداران است چرا که هواداران سرمایه اصلی باشگاه بزرگی همچون استقلال هستند و شرمنده تک تک استقلالی ها هستیم.

شک نکنید ابرهای تیره در گذرند و بالاخره از آسمان آبی کنار می روند و روزهای خوب استقلال نیز دوباره از راه می رسد. مخالفان استقلال و آن هایی که هدفی جز تخریب تیم ندارند، دوباره دست به کار شدند و با تحریک برخی از افراد سودجو یا نا آگاه سعی در مخدوش کردن ارزش های این تیم دارند.

آن ها بدانند هیچکس و هیچ چیز نمی تواند در برابر عظمت آبی ترین تیم دنیا بایستد و مانع قدرت استقلال شود. استقلال بیدی نیست که با این بادها بلرزد.بهتر است در این دوران به دور از حواشی همدل و هم قسم شویم تا با تمام توان برای موفقیت های تیم و باشگاه قدم برداریم.

در پایان یک صحبت هم با هواداران واقعی استقلال داریم، آن ها که این روزها بیشتر از هر وقت دیگری به همراهیشان نیاز داریم. غم و اندوه آنان را درک می کنیم. حال خودمان هم بهتر از آن ها نیست اما حالا زمانی نیست که استقلال را تنها بگذاریم. باید با همدلی بیشتر به محبوبمان این راه را ادامه دهیم تا به هدف اصلیمان که موفقیت استقلال است، دست یابیم.

بدون شک با گذشت زمان ،استقلال هم به ساحل آرامش می رسد و مدیران باشگاه هم برای رضایت شما هواداران عزیز و دوست داشتنی هر کاری را انجام می دهند. از شما بزرگواران درخواست می کنم در آستانه بازی با الهلال تنها به فکر روحیه دادن به اعضای تیم باشیم تا انها با دست پر به تهران بازگردند.

باشگاه استقلال تهران این روزها برای کسب آمادگی در دبی اردو برگزار کرده است، آبی پوشان تهرانی در لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الهلال عربستان بروند. شرایط دو تیم کاملا متفاوت است و الهلال در این تابستان ریخت و پاش زیادی انجام داده و خود را برای قهرمانی در این رقابت‌ها تقویت کرده است.

شرایط باشگاه استقلال کاملا متفاوت است و هر روز با حواشی متفاوتی روبه‌رو هستند، امروز هم هواداران این تیم به نسانه اعتراض برابر وزرات کشور تجمع داشتند و پس از آن دامنه اعتراضات به درب باشگاه هم رسید که شعارهایی علیه مدیریت باشگاه هم سر دادند.

طولانی شدن تجمع مقابل باشگاه استقلال باعث شد تا حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان نماینده ای را تعیین کند و به مقابل در باشگاه استقلال بفرستد. این فرد که از طرف وزارت ورزش در جمع ناراضی ها حضور یافته بود، صحبت های هواداران را شنید و بعد چند جمله ای با آنها صحبت کرد.

نماینده وزیر ورزش خطاب به هواداران ناراضی گفت: «آقای سجادی خودش از جنس ورزش است و همه اورا می‌شناسند. ایشان تازه سکان امور را در دست گرفته است. من امروز صحبت ها و گلایه های شما را به ایشان منتقل می‌کنم. فقط از شما خواهش می‌کنم با ما همکاری کنید.»

وی افزود: «ما اینجا آمدیم تا با شما صحبت کنیم. از شما می‌خواهم صبور باشید و چند روز وقت بدهید تا بتوانیم کارها را جلو ببریم.»

هواداران استقلال از نماینده وزیر خواستند تا هرچه سریع‌تر احمد مددی و هیات مدیره کنونی را برکنار کند که او گفت:‌«من خواهش می‌کنم اجازه بدهید کار خودمان را بکنیم. مطمئن باشید بعد از چند روز شرایط بهتر می‌شود.»

با این تفاسیر به نظر می‌رسد تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال زودتر از آنچه فکرش را کنید اتفاق بیفتد. حمید سجادی که در فرودگاه امام خمینی به هواداران استقلال قول ایجاد تغییر در مدیریت باشگاه را داده بود، شاید با اتفاقات رخ داده برای اجرایی کردن این امر تا بازی با الهلال عربستان هم صبر نکند و سریعا فرد یا افراد جدیدی در هیات مدیره باشگاه استقلال عضو شوند تا از بین آنها مدیرعامل جدید هم انتخاب شود.

گرمای شدید هوای امارات و رطوبت بالای این کشور باعث شده بازیکنان استقلال برای برگزاری تمرینات پرفشار با مشکل روبرو‌ شوند.

استقلال از روز یکشنبه تمرینات خود را در دبی برگزار می کند. امکاناتی که در اختیار این تیم قرار گرفته ایده آل است و همه اعضای تیم از شرایط اردو راضی هستند.

در حال حاضر تنها مشکل در راه برگزاری تمرینات استقلال به گرمای شدید هوا‌ در امارات بر می گردد که باعث شده فرهاد مجیدی نتواند تمرینات پرفشار برای بازیکنان تیمش در نظر بگیرد و‌ مجبور باشد فشار تمرینات را کنترل کند.

گفتنی است تیم استقلال دوشنبه هفته آینده به مصاف الهلال می رود و‌ مجیدی تلاش می کند تا این تاریخ تیمش را آماده بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3ekajy