جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/06/16 06:13
کد خبر: 16651

حیا کن رها کن استقلالی‌ها از وزارت تا باشگاه

هواداران تیم فوتبال استقلال امروز در برابر وزارت ورزش تجمع کردند و در ادامه اعتراضات خود را تا در باشگاه ادامه دادند.

به گزارش رصد ورزشی: هواداران استقلال که طی سالهای گذشته ید طولایی در تجمعات اعتراضی به تصمیمات وزارت ورزش و مدیریت این باشگاه دارند، امروز نیز علیه مدیران تیم موضع گرفتند.

تعدادی از هواداران تیم فوتبال استقلال با حضور در مقابل ساختمان وزارت ورزش نسبت به وضعیت تیم خود ابراز نگرانی کرده و خواستار رسیدگی امیر سجادی به امور این باشگاه شدند.

این تعداد از طرفداران آبی‌دوست با شعارهای خود خواستار حمایت وزارت ورزش و جوانان از باشگاه استقلال شده و با شعار علیه مدیرعامل این باشگاه، از سجادی خواستند تا مددی را از کار برکنار کند. آنها همچنین علیه ملکیان رئیس هیات مدیره باشگاه هم شعار سردادند.

برای چندمین بار طی یک سال اخیر است که هواداران استقلال در اعتراض به وضعیت باشگاه خود مقابل ساختمان وزارت ورزش و جوانان، مجلس شورای اسلامی و ساختمان باشگاه استقلال تجمع کرده‌اند.

عده‌ای از هواداران استقلال امروز مقابل ساختمان باشگاه حضور یافتند و ناراحتی خود از شرایط مالی را به گوش مدیران باشگاه رساندند. این هواداران که صبح امروز مقابل وزارت ورزش تجمع کردند و خواهان رسیدگی به وضعیت مدیریتی تیم شان بودند، سپس به سعادت آباد و دفتر باشگاه استقلال رفتند و آنجا اعتراض شان را نشان دادند.

هواداران تجمع کرده مقابل ساختمان باشگاه شعارهایی را علیه احمد مددی مدیرعامل استقلال سردادند. این هواداران با شعارهای خود خواهان جدایی احمد مددی از مدیرعاملی باشگاه شدند.

همچنین استقلالی ها از وزارت ورزش نیز خواستند هرچه سریع‌تر تکلیف مدیریت باشگاه را روشن کند و فردی را برگزیند که بتواند گره از مشکلات استقلال باز کند. این عده حتی خواهان ورود به باشگاه و صحبت با احمد مددی بودند اما مسئولان حراست باشگاه چنین اجازه ای را به آنها ندادند.

مشکلات مدیریتی استقلال در روزهای اخیر و ناتوانی در پرداخت مطالبات بازیکنان، منجر به فسخ قرارداد رشید مظاهری با این تیم شد. ضمن اینکه محمدحسین مرادمند و محمد دانشگر روز گذشته تیم را برای سفر به دبی همراهی نکردند هر چند امروز این اتفاق صورت می گیرد و آنها خود را جمع شاگردان مجیدی می رسانند.

علاوه بر این، عدم جذب چند بازیکن مدنظر فرهاد مجیدی و ناتوانی در استخدام بازیکن خارجی، باعث اعتراض کادرفنی به مدیریت باشگاه شد و همین مسئله خشم هواداران استقلال از عملکرد مدیریت احمد مددی را برانگیخت و آنها روز گذشته با فراخوان هایی در فضای مجازی، دست به برگزاری تجمع اعتراضی مقابل ساختمان وزارت ورزش زدند.

هواداران استقلال در این تجمع علیه احمد مددی شعارهایی سر داده و از وزیر ورزش جدید خواستار تغییر او و رفع مشکلات تیمشان شدند. پس از این اتفاق، هواداران عصبانی استقلال با اطلاع از حضور احمد مددی در ساختمان باشگاه، راهی خیابان سعادت آباد شده و مقابل دفتر باشگاه دست به تجمع اعتراضی زدند.

هواداران علیه احمد مددی مدیرعامل و اصغر ملکیان رئیس هیئت مدیره شعار سر دادند. تعدادی از هواداران خشمگین استقلال به ساختمان باشگاه حمله کرده و خواستار دیدار با احمد مددی شدند که نگهبانان حاضر در آنجا اجازه این کار را ندادند.

در نهایت مقرر شد سه نفر از هواداران به نمایندگی از سایرین با مسولان باشگاه صحبت کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4886yk