دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 - 22 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/06/16 02:39
استقلال
کد خبر: 16649

استقلال بدون مدافع وسط برابر الهلال عربستان

با بررسی های صورت گرفته مشخص شد تیم استقلال در حال حاضر بدون مدافع وسط تخصصی برای دیدار برابر الهلال تمرین می‌کند.

 

به گزارش رصد ورزشی: تیم فوتبال استقلال در حالی باید مقابل الهلال در مرحله یک هشتم نهایی آسیا بازی کند که جمعی از بازیکنان این تیم هنوز کنار هم بازی نکرده‌اند.

آبی پوشان تهران در یکی از حساس‌ترین دیدارهای سال ۱۴۰۰ خود، در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الهلال عربستان می‌روند که این دیدار روز ۲۲ شهریور در دبی برگزار می‌شود. الهلال عربستان که یکی از گرافتخارترین و متمول ترین باشگاه‌های آسیا است در این تابستان حسابی خرج کرده و بازیکنان بزرگی را به خدمت گرفته است. زوخ خط حمله این تیم شامل گومیس و مارگا است، دو بازیکنی که سابقه بازی در تیم های بزرگ اروپایی مانند پورتو و مارسی را دارند. 

شاگردان مجیدی یکشنبه شب در حالی تهران را به مقصد دبی به منظور برپایی اردوی شبانه روزی ترک کردند که تعدادی از بازیکنان این تیم به دلایل مختلف از جمله حضور در تیم ملی، مشکلات مالی و ممنوع‌الخروجی، این تیم را همراهی نکردند و در روزهای باقی مانده به شروع بازی، به اردوی این تیم اضافه می‌شوند.

استقلال در حالی برای این دیدار آماده می‌شود که ۸ بازیکن جدید به خدمت گرفته و از بین آنها به جز ابوالفضل جلالی که به دلیل آسیب دیدگی این بازی را از دست داد، حسین زاده، رضایی، آزادی و قاسمی نژاد این تیم را همراهی می‌کنند و جعفر سلمانی، عارف آقاسی و زبیر نیک نفس که در اردوی تیم ملی حضور دارند، به همراه سیاوش یزدانی دیگر ملی پوش این تیم پس از پایان بازی ایران و عراق به جمع آبی پوشان اضافه می‌شوند؛ تا ۷ بازیکن از ۸ بازیکن جدید استقلال امکان حضور مقابل الهلال را داشته باشند.

آنچه از شواهد و داشته‌های استقلال بر می‌آید، شانس بالای عارف آقاسی، زبیر نیک نفس، جعفر سلمانی و امین قاسمی نژاد از بازیکنان جدید این تیم برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی است و حتی شاید امیر حسین حسین زاده هم به این جمع اضافه شود؛ که در این صورت ۴ یا ۵ بازیکن جدید استقلال، در ترکیب ثابت قرار خواهند داشت.

این در حالی است که این بازیکنان جدید به جز چند جلسه تمرین و یک بازی تدارکاتی با امید استقلال، هیچ سابقه بازی در کنار هم و در کنار دیگر بازیکنان استقلال ندارند که این نکته‌ای مهم و قابل توجه برای کادر فنی آبی پوشان است. احتمال اینکه آبی پوشان مقابل الهلال و به خصوص در نیمه اول این بازی از عدم هماهنگی رنج ببرند و دچار مشکل شوند، وجود دارد.

استقلال این روزها، اتفاقات عجیب وغریبی را تجربه می‌کند. در شرایطی که این تیم چند روز دیگر باید به مصاف الهلال در لیگ قهرمانان آسیا برود، اردوی تمرینی اش را در دبی برپا کرده تا با آمادگی بیشتری روردروی رقیب عربستانی اش قرار بگیرد.

با این وجود، اما شورش ۳ بازیکن استقلال و عدم همراهی این تیم در سفر به دبی، حسابی جنجالی شده است. محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر و رشید مظاهری، سه چهره سرشناسی بودند که استقلال را در این سفر همراهی نکردند. هر سه هم از عدم دریافت مطالباتشان شاکی بوده اند و در این بین حتی رشید مظاهری قراردادش را هم فسخ کرده است.

حالا و در شرایطی که عنوان شده است محمد دانشگر هم پیشنهادی از کشور‌های عربی دریافت کرده و می‌خواهد از این تیم جدا شود. او امروز به اردوی استقلال اضافه می‌شود. خبر مهمتر، اما مربوط به پرواز محمدحسین مرادمند به امارات، آنهم همین امروز صبح است. هر ۲ بازیکن به دلیل بدقولی‌های صورت گرفته تیمشان را همراهی نکردند، اما تماس‌های کادر فنی استقلال با این بازیکن در نهایت منجر به حل شدن مشکلات این ۲ نفر شد تا دانشگر و مرادمند راهی امارات شوند. مرادمند ساعت ۸ صبح به سمت امارات پرواز کرد و دانشگر نیز بعد از ظهر امروز راهی دبی خواهد شد.

حسین مرادمند و محمد دانشگر ۲ بازیکن تیم فوتبال استقلال ۲ شب پیش با اعضای این تیم راهی امارات نشدند.

هر ۲ بازیکن به دلیل بدقولی های صورت گرفته تیمشان را همراهی نکردند اما تماس های کادر فنی استقلال با این بازیکن در نهایت منجر به حل شدن مشکلات این ۲ نفر شد تا دانشگر و مرادمند راهی امارات شوند.

مرادمند ساعت ۸ صبح به سمت امارات پرواز کرد و دانشگر نیز بعد از ظهر امروز راهی دبی خواهد شد.

رشید مظاهری دیگر بازیکن استقلال که در تهران باقی مانده بود روز گذشته قرارداد خود را فسخ کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/36eoy7