سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/12/12 18:53
کد خبر: 15615

فولاد و امید به هت‌تریک برابر استقلال!

تیم فولاد بهتر از هر تیم دیگری راه پیروزی برابر استقلال را در سال 99 یاد گرفته، فولادی‌ها در دو بازی اخیر بازی باخته را برابر استقلال با پیروزی به پایان رسانده‌اند.

فولاد خوزستان فردا باید در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف استقلال برود، شاگردان نکونام در دو بازی اخیر  خود در لیگ پیروز شده‌اند و می‌خواهند تا سومین پیروزی متوالی خود را در لیگ جشن بگیرند و امیدوار باشند تا تیم‌های دیگر بالای جدول با از دست دادن امتیازات، کمی عقب بمانند.

 

این سومین نبرد جواد نکونام و فولاد خوزستان برابر استقلال در سال 99 خواهد بود، نکو و شاگردانش هر دو بازی قبل را البته در فولاد آره‌نا برده‌اند و کام‌بک نقطه مشترک این دو بازی بوده است.

در نخستین بازی فولاد و استقلال در سال 99، فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال بود و در تیرماه 99 و در یک بازی جنجالی، فولادی‌ها گل چشمی را با گلزنی کولیبالی و نجاریان پاسخ دادند که در پایان فولاد توانست سهمیه آسیایی کسب کند و لیگ نوزدهم را به خوبی به پایان برساند.

 

در دیدار دوم دو تیم نیز  نیز گل وریا غفوری برای استقلال تحت هدایت فکری ، با گلزنی احمد زاده و پریرا پرپر شد تا هر دو سرمربی اخیر استقلال که کاپیتان‌های این تیم نیز بوده‌اند در تقابل با دیگر کاپیتان آبی‌ها یعنی نکونام، بازنده از میدان خارج شوند.

فولاد در صورت پیروزی برابر استقلال می‌تواند 29 امتیازی شود و رتبه سوم را از استقلال بگیرد که البته برد در این بازی به راحتی به دست نخواهد آمد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2oaqzv