دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/10/18 12:19
کد خبر: 15013

استقلال با پیشکسوتان آماده دربی شد!

​آبی‌های پایتخت در حالی خود را آماده دربی می‌کنند که پیشکسوتان این تیم نیز امیدوار به برتری این تیم برابر پرسپولیس هستند.

در فاصله سه روز مانده تا بازی استقلال و پرسپولیس، به نظر می‌آید تحرکات ویژه‌ای در دو باشگاه به‌صورت پنهان یا آشکار به راه افتاده تا هر یک از طرفین دربی بتوانند با روحیه و انگیزه بیشتری وارد این مسابقه مهم شوند. گرچه این بازی نیز بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود و طبیعی است که از شدت حساسیت و حواشی آن کم خواهد شد، اما در هر صورت دربی پایتخت، بزرگترین بازی باشگاهی ایران است؛ حتی اگر در دوران شیوع کرونا برگزار شود.

امروز باشگاه استقلال در ورزشگاه اختصاصی‌اش که البته بیشتر در اختیار تیم‌های پایه است، یک بازی بین پیشکسوتان و خبرنگاران فوتبالی حوزه استقلال ترتیب داد؛ البته این مسابقه به‌منظور یادآوری سه بزرگ فوتبال ایران که هر سه روی بر نقاب خاک کشیده و از دنیا رفته‌اند برگزار شد، اما به هر حال فرصتی بود برای جلب افکار عمومی به این باشگاه.

بازی دو تیم پیشکسوتان استقلال و خبرنگاران ورزشی به یاد زنده یاد ناصر حجازی، منصور پورحیدری و جعفر کاشانی برگزار شد و یادمان جعفر کاشانی که از بزرگان شاهین و پرسپولیس بوده، به نوعی این احساس را برانگیخت که استقلال می‌خواهد نشان دهد که بازی روز دوشنبه جنگ نیست و صرفا یک مسابقه فوتبال است.

به هر ترتیب این مسابقه با حضور چهره‌های بازنشسته استقلال برگزار شد و نام‌آورانی مثل سیروس دین‌محمدی، یدالله اکبری، مصطفی اردستانی، ادموند اختر، محمد مومنی، علیرضا اکبرپور و تعداد دیگری از بازیکنان قدیمی به مصاف تیم خبرنگاران فوتبالی رفتند که در آن علیرضا واحدی‌نیکبخت نیز حضور داشت. به هر حال نیکبخت در دوران فوتبالش به دفعات بسیاری روی جلد روزنامه‌های ورزشی رفت و بازیکنی جنجالی بود و شاید از این نظر استحقاق حضور در تیم خبرنگاران را داشت.

این بازی در دو وقت ۳۰ دقیقه‌ای برگزار شد و پیشکسوتان استقلال که لباسی به سبک قدیم این تیم را پوشیده بودند، با ۲ گل پیروز شدند. بین دو نیمه نیز از مدیران باشگاه و البته تنی چند از مربیان تیم‌های پایه با مجری‌گری علی خسروی، داور قدیمی فوتبال تجلیل شد.

این بازی و مراسمِ پیرامون آن با حضور مددی، مدیر عامل باشگاه و حجت نظری، سخنگو و تعدادی دیگر از صاحب‌منصبان استقلال مثل آرش برهانی، سعید رمضانی، ناصر فریادشیران و حجت الاسلام مالک برگزار شد و برنامه مفرحی بود.

اما کیلومتر‌ها دورتر نیز تیم استقلال در زمین تهرانسر تمرین روزانه خود را دور از چشم خبرنگاران برگزار کرد و آبی‌ها تمرین شادابی را با حضور همه بازیکنان خود از جمله شیخ دیاباته و میلیچ برگزار کردند، تمرینی که حتی سیاوش یزدانی و بابک مرادی نیز در آن پابه پای بقیه دویدند.

تیم فنی آبی‌ها به طور کامل در این تمرین حضور داشت و پرویز مظلومی نیز به‌عنوان مدیر تیم با لباس عزا بخاطر چهلمین روز درگذشت مادرش، خود را به تمرین رساند.

تمرین استقلال در آرامش و بدون مسئله دردسرسازی برگزار شد و به نظر می‌آید هیچ حاشیه‌ای فعلا دور و بر تیم نیست.

 

 

منبع: ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4m8q8y