پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/24 06:56
کد خبر: 14634

بازیکن مازاد استقلال، ستاره شد

حسین پورحمیدی که با حضور رشید مظاهری و سید حسین حسینی، فرصتی برای خودنمایی نداشت، با انتقال قرضی به آلومینیوم اراک تبدیل به ستاره این تیم شد.

حسین پورحمیدی که با حضور رشید مظاهری و سید حسین حسینی، فرصتی برای خودنمایی نداشت، با انتقال قرضی به آلومینیوم اراک تبدیل به ستاره این تیم شد.

به گزارش ایسنا، فصل گذشته آندره‌آ استراماچونی و فرهاد مجیدی یک انتخاب ثابت برای دروازه استقلال داشتند و در حضور سیدحسین حسینی، هیچ توجهی به حسین پورحمیدی، دروازه‌بان جوان و آینده‌دار این تیم نداشتند. این دروازه‌بان که در ۲۰ سالگی در لیگ برتر و در لباس استقلال خوزستان توجهات را به خود جلب کرده بود، بعد از یک سال نیمکت‌نشینی در استقلال با وضعیت بدتری رو به رو شد.

جذب رشید مظاهری، دروازه بان ملی‌پوش برای تقویت چارچوب دروازه استقلال، نه تنها حسینی را تبدیل به نیمکت نشین کرد؛ بلکه دست رد به سینه پورحمیدی بود که هیچ شانسی برای قرار گرفتن در درون دروازه آبی‌پوشان نخواهد داشت.

در نتیجه این دروازه‌بان برای فصل جدید با کمی تاخیر راهی آلومینیوم اراک شد و زیر نظر رسول خطیبی کار خودش را آغاز کرد و  از هفته سوم تبدیل به شماره یک این تیم شد. پورحمیدی از زمان حضور در دروازه آلومینیوم عملکرد بسیار خوبی را به جای گذاشته و با ۳ کلین شیت و دریافت یک گل، نقش پررنگی در بهبود وضعیت تیم خطیبی ایفا کرده است.

او بعد از نمایش‌های جذاب در هفته‌های اخیر به خصوص در دیدار با فولاد، در برابر پیکان هم منجی تیمش بود و ضربه پنالتی امیر روستایی را دفع کرد تا توانایی‌های خودش را به رخ کادرفنی استقلال و دو دروازه‌بان اصلی این تیم بکشد.

در حال حاضر پورحمیدی همراه با رشید مظاهری با ۳ کلین شیت و دریافت یک گل از شانس های کسب دستکش طلایی لیگ برتر هستند.

 

منبع: ایسنا 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4j55jk