پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/19 14:55
کد خبر: 14539

شایعه قوی در استقلال

گفته می‌شود سرمربی استقلال با درخواست مرخصی شیخ مخالفت کرده و تأکید می‌کند کار درمان او باید در داخل ایران و زیر نظر پزشکان ایرانی دنبال شود.

مصدومیت شدید شیخ دیاباته موجب شد این بازیکن چند بازی مهم استقلال را از دست بدهد (البته به مسابقه با پرسپولیس می‌رسد) و این روزها مشغول سپری کردن دوران فیزیوتراپی خود است.


 در همین خصوص روز گذشته شایعه جالبی را شنیدیم که میان برخی از بازیکنان استقلال دهان به دهان می‌چرخید. طبق شنیده‌ها ، پس از اینکه پزشکان تشخیص دادند دیاباته باید حداقل سه هفته را دور از میادین سپری کند، این بازیکن از کادر فنی درخواست کرده بود  به او مرخصی بدهند تا برای ملاقات با خانواده خود به فرانسه برود و ضمن دیدار با آنها، روند درمانی را نیز همان جا دنبال کند. دقیقاً مانند اتفاقی که زمستان سال گذشته رخ داد و شیخ راهی اروپا شد تا ضمن دیدن خانواده خود، بر اساس برنامه تدوین شده توسط پزشکان استقلال روند فیزیوتراپی را نیز تداوم ببخشد. البته در آن مقطع رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شد و دوران اقامت دیاباته در اروپا نیز به همین خاطر به مراتب طولانی‌تر از حد تصور اولیه شد .


گویا محمود فکری با درخواست مرخصی شیخ مخالفت کرده و تأکید می‌کند کار درمان او باید در داخل ایران و زیر نظر پزشکان ایرانی دنبال شود به همین خاطر دیاباته هم چاره دیگری جز ماندن در تهران پیدا نمی‌کند.

 

منبع/خبرورزشی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2oaa7g