پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/06 04:15
کد خبر: 14286

نامه مهم استقلال به سازمان لیگ برای دربی

​باشگاه استقلال طی روزهای آینده با ارسال نامه ای به سازمان لیگ خواستار انجام بازی پرسپولیس و سپاهان اصفهان قبل از دربی رفت لیگ برتر می شود.

دو روز پیش برنامه هفته های پنجم تا هفتم رقابت های لیگ برتر اعلام شد و بدین ترتیب اگر اتفاق خاص و غیر قابل پیش بینی رخ ندهد، تیم ها برنامه 4 هفته آتی خود را در اختیار دارند.

اما در این میان، به دلیل حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا که در تاریخ 29 آذرماه برگزار می شود، دیدار هفته هفتم و بازی ما قبل شهرآورد در برابر سپاهان لغو شد.

بنا بر برنامه اعلامی سازمان لیگ، دیدارهای هفته هفتم در تاریخ های 27 و 28 آذرماه برگزار می شود و قطعا امکان برگزاری دیدار پرسپولیس و سپاهان در این تاریخ ممکن نبود چرا که سرخپوشان در تاریخ 22 آذر در هفته ششم به مصاف ذوب آهن رفته و پس از آن برای دیدار در فینال لیگ قهرمانان آسیا، راهی قطر می شوند.

اما پس از اینکه دیدار شاگردان یحیی گل محمدی در هفته هفتم در مقابل سپاهان لغو شد، باشگاه استقلال مدعی شده که پرسپولیس پس از برگزاری دیدار فینال، باید ابتدا به مصاف سپاهان رفته و بازی معوقه خود را برگزار کند و سپس دیدار شهرآورد در هفته هشتم به انجام برسد.

در همین رابطه، پرویز مظلومی سرپرست استقلال می گوید: «پرسپولیس اول باید با سپاهان بازی کند و بعد دربی برگزار شود.»

اما طی سالیان گذشته، روال برگزاری مسابقات بدین گونه بوده است که بعد از برگزاری چند هفته از دیدارهای لیگ و در یک زمان معینی که نظم مسابقات بر هم نخورد، دیدارهای معوقه برگزار می شود. اما باید دید سازمان لیگ با این درخواست استقلال موافقت می کند یا نه؟

تا بدین لحظه تاریخ دقیق برگزاری دربی لیگ بیستم در هفته هشتم اعلام نشده و به همین خاطر استقلالی ها قصد دارند نامه ای رسمی به سازمان لیگ ارسال و خواسته خود را مطرح کنند. باید منتظر ماند و دید سازمان لیگ در این خصوص چه تصمیمی را اتخاذ خواهد کرد.

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3n97ex