پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/03 14:49
کد خبر: 14223

در انتظار رونمایی از خرید جنجالی استقلال + عکس

​محمد نادری با پشت سر گذاشتن دوران قرنطینه، اکنون آماده دیدار با ماشین سازی است تا نخستین دیدارش با پیراهن استقلال را انجام دهد.

استقلال در حالی در دیدار مقابل فولاد شکست خورد که تنها محمدحسین مرادمند را از میان خریدهای جدیدش به میدان فرستاده بود و بابک مرادی و متین کریم زاده نیز در لحظات پایانی برای دقایق خیلی کوتاهی در ترکیب آبی پوشان به میدان رفتند.

 

 

یکی از بازیکنانی که هواداران استقلال بی صبرانه منتظر حضور او در زمین مسابقه هستند، خرید جدید آبی پوشان است که در نقل و انتقالات تابستانی از اردوگاه تیم رقیب به استقلال آمد.

 

محمد نادری که در انتقالی جنجالی پس از 2 فصل حضور در پرسپولیس، ترجیح داد راهی تیم رقیب شود، دیدار نخست آبی پوشان در برابر مس رفسنجان را به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال از دست داد.

 

پس از آن، نادری به ویروس کرونا مبتلا شد و تا چند روز پیش در قرنطینه به سر می برد. حالا پس از منفی شدن تست کرونای این بازیکن، او در تمرینات تیمش حضور فعالی دارد و برای دیدار مقابل ماشین سازی آماده است.

 

با توجه به عملکرد خط دفاعی استقلال در بازی با فولاد، ممکن است که محمود فکری تصمیم بگیرد نادری را در ترکیب اولیه تیمش در برابر ماشین سازی به میدان بفرستد تا شاهد نخستین حضور یاغی جدید فوتبال ایران با پیراهن آبی باشیم.

 

باید دید در صورت حضور نادری در ترکیب، فکری چه سیستم و ترکیبی را برای استقلال مدنظر قرار خواهد داد. آیا او نادری را در سمت چپ خط دفاعی به کار گرفته و میلیچ را یک خط جلوتر می برد و یا اینکه نادری را جایگزین مدافع کروات تیمش خواهد کرد و یا بطور کلی او فعلا قصد ندارد از نادری در ترکیب اصلی استقلال استفاده کند؟

 

به هر حال برای فهمیدن پاسخ این سوال و اینکه فکری چگونه قصد دارد از میلیچ و نادری در ترکیب تیمش استفاده کند، باید چند هفته ای صبور بود.

 

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3z9qra