پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/20 15:56
کد خبر: 13867

35 میلیارد به حساب استقلال واریز شد

مدیرعامل استقلال می گوید که پادوانی درخواست غرامت 9 میلیون یورویی کرده که مورد تأیید باشگاه نیست.

احمد مددی سرپرست مدیرعامل باشگاه استقلال در گفتگو با بخش خبر ورزشی شبکه سوم سیما، نسبت به اولین پیروزی استقلال با کادرفنی جدید تیمش گفت: سه امتیاز شیرین در بازی ابتدایی، در ادامه لیگ به کار ما می آید. مهم تر از آن، این آرامش، انسجام و وحدتی است که در تیم ایجاد شده است.

مددی با اعلام پرداخت مطالبات 600 هزار دلاری وینفرد شفر و باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال گفت: علی رغم اینکه تأکید کردیم حساب بانکی در یکی از کشورهای اطراف را به ما بدهند، ایشان این کار را نکردند و مسیر سخت کشور کرواسی را به ما دادند. نامه وکیل شفر به فیفا رفت و آنها بلافاصله اعلام کرد که پنرجه نقل و انتقالاتی باشگاه باز شده است.

وی در مورد ثبت قرارداد بازیکنان جدید این تیم از جمله رشید مظاهری گفت: ثبت قرارداد بازیکنان جدید را در سازمان لیگ دنبال می کنیم. رای کمیته تعیین وضعیت به نفع این بازیکن صادر شد و رونوشت آن برای باشگاه استقلال آمده است و من مشکلی در ثبت قرارداد آقای رشید مظاهری ندیدم.

مددی درباره جدایی شاهین طاهرخانی با وجود تمدید قراردادش در نقل و انتقالات امسال گفت: هنوز برای من این ابهام روشن نشده است که چرا عدد قراردادی ایشان به ناگاه 733 درصد رشد کرده است در حالیکه ایشان در فصل گذشته کمتر از تعداد انگشتان یک دست بوده است.

سرپرست مدیرعاملی استقلال درخصوص پرونده شکایت استراماچونی و درخواست طلب یک میلیون و 700 هزار یورویی گفت: هنوز پرونده ایشان به دست ما نرسیده و حکمی صادر نشده است و ما منتظریم که این حکم صادر شود تا برایش برنامه ریزی بکنیم.

وی درمورد مطالبات پادوانی و شکایت این بازیکن از استقلال نیز توضیح داد: رقم بدهی باشگاه استقلال به پادوانی، 100 هزار دلار است اما رقمی که ایشان از دادگاه CAS مطالبه کرده، یک رقم نجومی است. ایشان درخواست غرامت 9 میلیون یورو کرده که به هیچ وجه مورد تأیید باشگاه نیست.

مددی درخصوص عقد قرارداد با کارگزار جدید آبی ها می گوید: این کارگزار جدید به تمام تعهدات خودش تا اینجا پایبند بوده و الان 35 میلیارد تومان به حساب باشگاه استقلال واریز شده است. تیم مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده ندارد. تمامی مدارک مربوط به مباحث مالی و مباحث سایر مستندات در سامانه Class کنفدراسیون فوتبال آسیا آپلوده شده است. در بحث بدهی های داخلی کاملا این بدهی ها را صفر کرده ایم.

سرپرست مدیرعاملی استقلال در مورد اظهارنظر سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس که گفته است چرا نظارت های مالی فقط برای سرخپوشان است، گفت: ایشان نظر خودش را داده است و اگر به باشگاه مراجعه کند، من برایشان خواهم گفت که این روند نظارتی چگونه است در حالیکه همچنان این روند ادامه دارد.

 

منبع: ورزش سه 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4v5x5p