سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/20 15:16
کد خبر: 13861

نقل و انتقالات/ پرسپولیس به دنبال جذب مدافع استقلال + عکس

پرسپولیس که شجاع خلیل زاده و عیسی آل کثیر را در کمال ناباوری از دست داد، حالا دنبال پر کردن جای خالی این دو بازیکن است.

پرسپولیس که شجاع خلیل زاده و عیسی آل کثیر را در کمال ناباوری از دست داد، حالا دنبال پر کردن جای خالی این دو بازیکن است.

 

امروز گفته شد یحیی گل محمدی به باشگاه پرسپولیس یک لیست ۶ نفره داده و نام ۳ مهاجم و ۳ مدافع را در این لیست آورده است. مدافعان فرشاد فرجی، ایمان سلیمی و علی ابراهیمی بودند که این آخری البته قطعا در گل گهر می ماند چرا که امیر قلعه نویی پیش از این با انتقال او به تراکتور مخالفت کرده بود. مهاجمان هم گوچی، امین قاسمی نژاد و مرتضی تبریزی هستند که در این میان، جذب گوچی به نفع پرسپولیس است چرا که پرسپولیس هر هفت سهمیه لیگ برتری خود را خریداری کرده و الان تنها در صورت خروج موقت نام عیسی آل کثیر می تواند یک سهمیه جدید بخرد. اگر گوچی به عنوان بازیکن آزاد و خارج از لیگ برتر ایران به پرسپولیس بیاید، سهمیه جایگزین عیسی آل کثیر به راحتی خرج خرید مدافع می شود. البته این تیم می تواند به طور نمونه، یکی از هفت خرید خود را به شهر خودرو قرض بدهد و در ازایش فرشاد فرجی یا امین قاسمی نژاد را به خدمت بگیرد.

 

هنوز معلوم نیست برنامه نهایی سرخپوشان چیست؟ آیا ایمان سلیمی می تواند قرضی به پرسپولیس بیاید؟ آیا شهر خودرو حاضر می شود قاسمی نژاد یا فرجی را با پرسپولیس معاوضه کند؟ پیش از این شایعه شده بود پرسپولیس آرمان رمضانی را به شهر خودرو می فرستد و به جایش فرشاد فرجی را به خدمت می گیرد اما محرومیت عیسی آل کثیر این انتقال را غیرممکن کرده و البته یحیی گل محمدی و دستیارش هم به رمضانی گفته اند قصد واگذاری او را ندارند. با این حساب پرسپولیس باید برای دو جای خالی خود، یک بازیکن آزاد بخرد و یک بازیکن سهمیه لیگ برتر را هم با خروج نام عیسی آل کثیر از لیست خود، به خدمت بگیرد. البته برای این باشگاه امکان خرید از لیگ آزادگان هم وجود دارد که این خرید منوط به موافقت و درخواست یحیی گل محمدی است.

 

در این میان اما حالا یک خبر تازه به گوش می رسد؛ شاهین طاهرخانی بعد از فسخ قرارداد با استقلال، یکی از گزینه های پیوستن به پرسپولیس شده است.

 

این مدافع که در اعتراض به درخواست باشگاه استقلال مبنی بر اصلاح مبلغ قراردادش تصمیم به جدایی گرفت، حالا از سوی واسطه ها به پرسپولیس پیشنهاد می شود. باشگاه استقلال از طاهرخانی خواسته بود مطابق همان قرارداد قبلی در این تیم بماند اما این مدافع که زمان سعادتمند با مذاکره و توافق جدید، مبلغ قراردادش را افزایش داده بود، حاضر به این کار نشد و استقلال هم از او خواست قرارداد جدید را فسخ کند.

 

همین چند هفته پیش محمد نادری از پرسپولیس به استقلال پیوست و حالا باید دید آیا مدافع جوان استقلال در لیگ نوزدهم، برای بازی در لیگ بیستم به پرسپولیس می رود؟

 

منبع: پارس فوتبال 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4m868y