جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/03 06:07
کد خبر: 13374

شیخ تنها خارجی آبی‌ها در لیگ بیستم؟

​شیخ دیاباته و هرویه میلیچ دو ستاره خارجی استقلال که برای حضور در این تیم برای لیگ بیستم هم به توافق رسیده‌اند، هنوز به ایران برنگشته‌اند. این 2 بازیکن خارجی بر سر مسائل مالی با مدیران استقلال توافق کردند و قرار است به زودی به ایران بیایند اما هنوز این اتفاق رخ نداده است. دیاباته در فرانسه تست‌ کرونا داده اما با یک مشکل عجیب مواجه شده است.

 

بر‌اساس اعلام مدیربرنامه‌‌های این بازیکن، تست کرونای دیاباته در فرانسه گم شده و او مجبور است برای خروج از این کشور بار دیگر تست بدهد و به همین‌خاطر سفر او به تعویق افتاده و تا چند روز دیگر هم به ایران برنمی‌گردد. میلیچ نیز بعد از توافق با مدیران باشگاه استقلال اعلام کرده به زودی برمی‌گردد اما زمان دقیقی برای بازگشت وی تعیین نشده است.

این بازیکن کروات در کشورش درگیر بیماری پدر خود نیز هست و به همین خاطر زمان برگشتنش به ایران مشخص نیست. البته شاید جذب محمد نادری و حضور او در استقلال همه‌چیز را تغییر دهد و استقلال و میلیچ در یک توافق دو‌طرفه به کار خود پایان دهند. با توجه به شرایط موجود بازگشت میلیچ به ایران قطعی نیست و با توجه به هزینه بالایی که استقلال صرف جذب نادری کرده، این احتمال وجود دارد که راه بازگشت میلیچ به اردوگاه آبی‌ها بسته شده باشد.

به این‌ترتیب شاید دیاباته تنها خارجی استقلال در لیگ بیستم باشد. البته وضعیت دیاباته هم برای شروع لیگ نامشخص است و احتمالا آبی‌ها لیگ را با خط حمله ایرانی آغاز کنند. با توجه به این‌که لیگ برتر 16 آبان ماه آغاز خواهد شد، درباره وضعیت جسمانی ‌ستاره مالیایی آبی‌ها ابهام‌هایی مطرح است. شیخ بعد از لیگ قهرمانان آسیا استراحت کرد و از نظر بدنی عقب‌تر از سایر بازیکنان است.

بی‌تردید حتی اگر طی روزهای آینده نیز این بازیکن در تمرینات استقلال حاضر شود، مدتی را برای بدنسازی و آماده‌سازی احتیاج دار‌د و به همین‌خاطر مشخص نیست در هفته اول لیگ برتر مقابل مس‌ رفسنجان بتوا‌ند به میدان برود. به این ترتیب حضور استقلال در هفته‌‌های ابتدایی لیگ مقابل رقبا با زوج ایرانی در خط حمله بسیار محتمل‌تر از دیگر گزینه‌ها به نظر‌‌ می‌رسد.

 

 

منبع: آخرین خبر

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27rzg4