یک‌شنبه 26 فروردین 1403 - 14 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/02 08:20
کد خبر: 13340

مربی آلمانی سابق استقلال در آستانه محرومیت

​میشائیل هنکه مربی سابق استقلال و فعلی اینگول‌اشتات به دلیل ضربه زدن با زانو به مربی حریف از پشت با خطر محرومیت سنگین مواجه است.

دیدار دو تیم کایزرزلاترن و اینگول‌اشتات در لیگ دسته سه آلمان که با تساوی 1-1 به پایان رسید بعد از منتشر شدن تصاویری تلویزیونی از حرکتی که میشائیل هنکه مربی اینگول‌اشتات در مقابل سرمربی حریف انجام داده بسیار خبرساز شد. جالب اینجا است که هنکه در گذشته مربی استقلال هم بوده و به عنوان دستیار پرویز مظلومی در این تیم فعالیت داشته است.

وقتی بازیکنان و مربیان دو تیم در حال دست دادن با داوران مسابقه هستند، هنکه که ظاهراً می‌خواهد با جف سایبن سرمربی کایزرزلاترن صحبت کند وقتی می بیند سایبن واکنشی نشان نمی‌دهد زانوی خود را بالا آورده و از پشت سر به شکلی عجیب با زانو به پشت او ضربه می‌زند!

این حرکت هنکه در آلمان سر و صدای زیادی بوجود آورده و او را با خطر محرومیت سنگین مواجه کرده است. آمسیر اوسمانگیچ داور مسابقه به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آلمان گفته که صحنه مورد اشاره را ندیده ولی کمیته انضباطی اعلام کرده تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده است.

میشائیل هنکه از حرکت خود عذرخواهی کرده ولی کمیته انضباطی با ارسال نامه ای به باشگاه اینگول اشتات خواهان توضیحات در این باره شده است.

 

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4pqbl2