پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/21 06:39
کد خبر: 12141

وینگر استقلال در مسیر تبریز

​باشگاه تراکتور فعلا عجله‌ای برای خرید بازیکنان جدید ندارد چون تعداد زیادی از بازیکنانش را حفظ می‌کند.

هر چند علی دشتی به تمرینات تیم استقلال برگشته است، ولی این احتمال وجود دارد که او به تیم تراکتور بپیوندد. اگر استقلالی‌ها بخواهند این بازیکن را در اختیار داشته باشند وی در جمع آبی‌پوشان می‌ماند اما این بازیکن خواسته‌هایی از جمله تضمین برای بیشتر بازی کردن دارد که بعید است استقلال بتواند چنین بندی در قرارداد او بگذارد و فعلا هم تراکتور جدی‌ترین مشتری این بازیکن است.

با این حال تراکتور منتظر تعیین تکلیف سرمربی خود هستند. آنها می‌خواهند بدانند ساکت الهامی با محرومیت روبرو می‌شود یا نه و بعد تصمیم بگیرند. از طرفی، این مربی هیچ استعفای رسمی به باشگاه نداده که آنها بر اساس آن تصمیم بگیرند. حتی کمیته انضباطی هم در خصوص محرومیت این مربی جلسه‌ای تشکیل نداده و نامه‌ای به باشگاه تراکتور ارسال نکرده است. این در حالیست که شنیده می‌شود تراکتوری‌ها پیشدستی کرده و مستندات خود را آماده کردند تا در صورت لزوم از سرمربی تیم خود دفاع کنند.

چند رزو پیش، مدیران و مالک باشگاه تراکتور جلسه‌ای را در تهران داشتند و این جلسات گویا فعلا ادامه دارد. آنها هنوز در مورد آینده تراکتور به تصمیم قطعی نرسیده‌اند و در مذاکره با تمام مدیر برنامه‌ها که برای جذب بازیکن با آنها در ارتباط هستند گفته‌اند فعلا صبر کنند تا شاید هفته آینده سرمربی تیم‌شان مشخص شود و بعد برای خرید بازیکنان جدید اقدام کنند.

این در حالی است که شنیده‌ها حاکی از آن است که احتمال معاوضه دشتی و دژاگه بین استقلال و تراکتور وجود دارد، ولی منابع نزدیک به باشگاه تراکتور مدعی شدند اشکان در این تیم می‌ماند و جایی نخواهد رفت. این بازیکن همچون مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی هنوز یک سال دیگر با باشگاه تراکتور قرارداد دارد.

مقصد احسان حاج‌صفی که او هم قصد دارد این تیم را ترک کند، اروپا است. با این حال تراکتوری‌ها این جدایی را جدی نگرفتند و در نظر دارند به این مهره تاثیرگذار مبلغی بدهند که او در تیم‌شان بماند. حالا باید دید پیشنهاد اروپایی حاج‌‎صفی چقدر جدی است و او در نهایت چه تصمیمی می‌گیرد.

تنها جدا شده تراکتور رضا اسدی است. این بازیکن به دلیل پایان قراردادش قصد دارد چالش جدیدی را در تیم دیگری تجربه کند. البته گفته می‌شود این بازی به مدیران تراکتور اعلام کرده علاقه‌ای به بازی در تیم‌های استقلال و پرسپولیس ندارد و می‌خواهد لژیونر شود. با این شرایط، باید دید اظهارات اسدی برای دلخوشی تراکتوری‌ها است یا او در صورت بازی در ایران بار دیگر قراردادش را با تراکتور تمدید می‌کند.

از آنجا که اغلب بازیکنان تراکتور با این تیم قرارداد دارند و استخوان‌بندی این تیم برای فصل بعد حفظ خواهد شد تراکتوری‌ها نگران فصل بعد نبوده و برای یارگیری عجله ندارند.

 

 

منبع: میزان 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3q8a83