جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/20 08:32
کد خبر: 12094

موسوی: محصول آکادمی استقلال هستم

​مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: آرزو داشتم روزی در تیم بزرگسالان استقلال بازی کنم و از قدیم هم گفته‌اند که هیچ کجا خانه خود آدم نمی‌شود.

سید احمد موسوی مدافع هافبک ۲۸ ساله سابق تیم‌های گل‌گهر، تراکتور، ماشین‌سازی و ... در ساعات بامدادی امروز (پنجشنبه) با عقد قراردادی دو ساله، به استقلال پیوست.

وی بعد از عقد قرارداد با باشگاه استقلال اظهار داشت: من محصول آکادمی استقلال هستم و در سال ۹۱ هم در امیدهای استقلال با آرش رضاوند همبازی بودم و در تمرینات بزرگسالان استقلال در آن فصل هم باهم شرکت می‌کردیم. از پیوستن دوباره به استقلال بسیار خوشحالم. گذر زمان و خواست خدا بود که به خانه خود برگشتم.

موسوی گفت: رفتن و برگشتن من به استقلال مثل یک سفر طولانی بود که حالا به خانه برگشتم. روزهایی که در آکادمی بودم، آرزو داشتم روزی در تیم بزرگسالان بازی کنم و الان اینجا هستم تا برای هواداران عزیز تلاش کنم. از قدیم هم گفته‌اند که هیچ کجا خانه خود آدم نمی‌شود.

وی در گفت‌وگو با روابط عمومی باشگاه استقلال عنوان کرد: آمده‌ام که به استقلال در مسیر موفقیت برای سال بعد کمک کنم. ان‌شاالله بتوانم این کار راانجام بدهم. من هم تلاش می‌کنم نقش هرچند کوچکی در موفقیت استقلال در فصل بعد داشته باشم و در نهایت دل هواداران استقلال را شاد کنم.

 

 

منبع: فارس

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4y6le3