پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/17 02:17
کد خبر: 12017

بازیکنان استقلال را مدیر دلال‌ها انتخاب می‌کنند

فرهاد مجیدی، برای چندمین بار در هفته‌های اخیر مدیران این باشگاه را به کارشکنی متهم کرد و مدعی شد که آنها دوست داشته‌اند تیم او شکست بخورد.

 

فرهاد مجیدی، برای چندمین بار در هفته‌های اخیر مدیران این باشگاه را به کارشکنی متهم کرد و مدعی شد که آنها دوست داشته‌اند تیم او شکست بخورد. سرمربی مستعفی استقلال، در متنی که دیروز در کانال تلگرامی‌اش منتشر کرد، از بازگشت استراماچونی استقبال کرد: «جمعیت قابل توجهی از هواداران استقلال با دوست خوبم،

آقای استراماچونی رابطه‌ای عاطفی دارند و تا زمانی که این موضوع حل نشود، این استقلال است که ضرر خواهد کرد. من کنار رفتم تا دست باشگاه برای حضور آقای استراماچونی باز باشد و آنها موظف هستند که بعد از این همه دروغگویی، حاشیه‌سازی و از دست رفتن یک جام قهرمانی، آقای استراماچونی را به استقلال بازگردانند در غیراین صورت مدیریت باشگاه یک خیانت بزرگ علیه منافع استقلال انجام داده‌ است.»

 

در بخشی دیگر از این متن، مجیدی از تفاوت میان لیست بازیکنان مورد علاقه او با لیستی گفت که باشگاه استقلال در حال جذب آنهاست:« من ۳۱تیر‌ماه به باشگاه لیست تمدید (علی کریمی، روزبه چشمی، فرشید اسماعیلی، محمد دانشگر، داریوش شجاعیان) را دادم و 2 روز قبل از بازی با شاهین بوشهر در هتل آزادی نام احسان حاج‌صفی، دانیال اسماعیلی‌فر، رضا اسدی، آرمین سهرابیان، صابر حردانی و آرمان رمضانی را به‌عنوان لیست خرید در جلسه با مدیریت عنوان کردم.

 

اما آنها به سراغ نفراتی رفتند که مدنظر من نبودند و از همه بدتر اینکه بازهم برخی از مدیر- دلال‌ها که در دوران آقایان شفر و استراماچونی ضربات کشنده‌ای به این تیم وارد کردند در پشت پرده مشغول تیم بستن و دلالی خودشان هستند.»فرهاد مجیدی همچنین مدعی شد که مدیران باشگاه استقلال با او صادق نبوده و 12هفته انتظار شکست تیمش را کشیده‌اند.

 

 

منبع: همشهری

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3qmmj2