پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/16 12:52
کد خبر: 12006

خبر بد برای استقلالی‌ها

​رضا شاه‌منصوری، وکیل فدراسیون فوتبال اعلام کرد که قرارداد رشید مظاهری با استقلال نقض قوانین است.

رضا شاه‌منصوری در گفت‌و‌گو با برنامه گل طلایی رادیو جوان درباره قرار داد رشید مظاهری با تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: این مسئله آدم را در تعجب فرو می‌برد، چرا که این عمل مصداق بارز نقض قوانینی است که برای فیفا و ارکان قضایی فدراسیون فوتبال قصور و تخطی تلقی می‌شود. مظاهری با باشگاه تراکتور قرارداد سه ساله دارد و این قرارداد در کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ ثبت شده و سال اول به اتمام رسیده و دو سال باقی مانده آن برقرار است.

وی افزود: تا آنجایی که می‌دانم هیچ‌گونه توافقی برای جدایی این بازیکن از باشگاه تراکتور انجام نشده است، بنابراین امکان برقراری قراداد موازی برای این فرد وجود ندارد. سالیان سال است که ما جز نیکی از ایشان نشنیده‌ام و چطور ممکن است که قراردادی بسته است. باشگاه استقلال نیز اطلاعات کامل در این حوزه نداشته است، چرا که ایشان بازیکن تیم تراکتور بوده و باشگاه نیاز خود را به این بازیکن اعلام کرده است.

وکیل فدراسیون فوتبال با اشاره به جلسه کمیته انضباطی در ساعت 14 روز سه‌شنبه تصریح کرد: در این جلسه عدم حضور این بازیکن در تمرین‌ها و 2 مسابقه پایانی جام حذفی بررسی خواهد شد و درصورت محکوم شدن به موجب آیین نامه نقل و انتقالات بازیکن 4 تا 6 ماه محروم خواهد شد به علاوه غرامتی که فرد و باشگاه مقصد باید به باشگاه قبلی پرداخت شود.

شاه‌منصوری خاطرنشان کرد: با توجه به تمکن و استطاعت مالی باشگاه‌ها برای رقم‌های بالا در قرارداد‌ها باعث می‌شود که در پایان فصل سیل انبوه پرونده‌ها به سمت کمیته وضعیت سرازیر شود.

 

 

منبع: تسنیم 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4brr52