پنج‌شنبه 23 فروردین 1403 - 11 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/16 12:49
کد خبر: 12003

پایان جلسه مهم استقلالی‌ها!

​جلسه امروز هئیت مدیره استقلال درخصوص انتخاب سرمربی این تیم برگزار شد ولی خروجی خاصی نداشت.

 در حالیکه فردا آخرین زمان ارسال لیست استقلال جهت حضور در لیگ قهرمانان آسیا است، اما هنوز تکلیف سرمربی این تیم نامشخص است.

امروز اعضای هئیت مدیره استقلال در جلسه مهمی گرد هم جمع شده اند تا درخصوص انتخاب سرمربی و کادرفنی این تیم به یک جمع بندی برسند.

در این جلسه، اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت مدیره استقلال، با مجید نامجومطلق جهت بازگشت کادرفنی سابق آبی پوشان به این تیم تماس گرفته است. این در حالی است که هنوز از سمت احمد سعادتمند مدیرعامل آبی پوشان تماسی با نامجومطلق گرفته نشده است.

همچنین در جلسه امروز هیئت مدیره استقلال، برای انتخاب سرمربی آینده این تیم، در مورد افراد مختلفی صحبت شده است. از سهراب بختیاری زاده گرفته تا مهدی پاشازاده که به عنوان گزینه های حضور بر روی نیمکت آبی پوشان نام برده شده است.

همچنین درخصوص کادر سرپرستی استقلال نیز نام هایی مطرح شده است گزینه های اعضای هئیت مدیره استقلال، افرادی همچون بهتاش فریبا و نصرالله عبداللهی بوده است ولی هنوز هیچ خروجی مشخصی از جلسات هیئت مدیره به بیرون درز نکرده است. 

همچنین از سمت یکی از بازیکنان قدیمی استقلال نام الکس نوری برای حضور بر روی نیمکت استقلال نیز مطرح شده است و گویا مدیران این تیم استعلامات لازم را از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال گرفته اند و آنها به باشگاه استقلال اعلام کرده اند که در صورتی که نوری حاضر شود قراردادش را به ریال دریافت کند، مشکلی بابت حضور بر روی نیمکت این تیم نخواهد داشت.

به هر حال باید منتظر ماند و دید بالاخره چه کسی هدایت استقلال را در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برعهده خواهد گرفت.

 

منبع: ورزش سه 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/48ppl3