پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/16 07:07
کد خبر: 11990

شروط‌ خطیبی برای استقلال!

دیروز برایتان نوشتیم که استقلال برای لیگ قهرمانان آسیا به فکر استفاده از سرمربی موقت است تا سر فرصت استراماچونی را به تهران برگرداند.

مجید نامجومطلق گزینه اصلی باشگاه بوده و مربیانی مثل رضا حسن‌زاده، پرویز مظلومی و تیم دو نفره سهراب بختیاری‌زاده و سیروس دین‌محمدی هم برای هدایت استقلال مطرح شده‌اند.

البته که از دیروز عصر محمود فکری تبدیل به گزینه اصلی هدایت موقت استقلال شده منتهی یک نام دیگر هم حوالی استقلال شنیده شده. او کسی نیست جز رسول خطیبی که موفق شد آلومینیوم اراک را لیگ برتری کند.

اگر چه رسول خطیبی در صفحه اینستاگرامش مذاکره با باشگاه استقلال را تکذیب کرده اما اقامت او و خانواده‌اش در همان هتلی که استقلالی‌ها با نفرات مورد نظرشان مذاکره می‌کنند، مساله‌ای نیست که بتوان به سادگی از کنارش عبور کرد.

شنیده‌های خبرنگار فوتبالی حاکی از آن است که بر خلاف ادعای خطیبی، او به توصیه یک فعال رسانه‌ای که در طول فصل خطیبی را حمایت می کرد به مشاوران سعادتمند پیشنهاد شد تا با باشگاه استقلال مذاکره کند. وقتی سعادتمند مذاکره را قبول کرده، طرفین پای میز نشسته‌اند و مذاکره کرده‌اند و حتی خطیبی برای این باشگاه شرط هم گذاشته است.

رسول خطیبی گفته حاضر است ریسک کند و در این مقطع هدایت موقت استقلال را به عهده گیرد اما در صورتی که او با استقلال در آسیا نتایج خوبی بگیرد و بازگشت استراماچونی به تهران، به هر دلیلی منتفی شود، سعادتمند باید به او اعتماد کند و حکم سرمربیگری دائم را برایش صادر کند.

واکنش خطیبی به شایعه مذاکره با استقلال، از یک دلیل دیگر هم به سود اوست. اینکه اگر به هر دلیلی حضور او در استقلال عملی نشود، مطرح شدن پیشنهاد آبی‌ها به او باعث خواهد شد تا باشگاه آلومینیوم اراک برای حفظ سرمربی‌اش، با خواسته‌های مالی جدید او کنار بیاید. در واقع این یک استراتژی رسانه ای بوده که قیمت خطیبی بالا برود و مطمئنا می رود. در این میان هواداران استقلال هیچ رقمه با این انتخاب کنار نیامده بودند و واکنش های منفی هواداران استقلال در فضای مجازی به انتخاب خطیبی به عنوان سرمربی موقت استقلال به خوبی دیده می شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2rnlm4