پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/13 03:32
کد خبر: 11894

مدیر استقلال به قدرت پرسپولیس اعتراف کرد + جزییات

آن دسته از هواداران استقلال که در مواجهه احمد سعادتمند و سرمربی حال حاضر این تیم ، طرفدار فرهاد مجیدی هستند با انتشار کلیپی از مصاحبه مدیرعامل استقلال که سعادتمند در آن ناخواسته از قدرت پرسپولیس تمجید می کند، مدعی هستند که مدیرعامل آبی پوشان پیش از این ها به دنبال تغییر در کادر فنی تیم بوده است..

احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال با تمجید ناخواسته از قدرت پرسپولیس ، در خصوص آینده باشگاه استقلال در برتامه ورزش و مردم این چنین گفت:

ما به عنوان یک باشگاه این حق قانونی را داریم که برای فصل آینده تصمیم بگیریم. باشگاه استقلال اگر چه نایب قهرمان شده ولی با تیم اول ۱۴ امتیاز فاصله دارد و این در شان باشگاه استقلال نیست. باشگاه استقلال باید قهرمان شود.

وی در پاسخ به این سوال که هیئت مدیره تا چه میزان از عملکرد کادر فنی رضایت دارد نیز گفت:

من خودم بارها و بارها حتی بعد از شکست ها اعلام کرده ام که من از کادر فنی حمایت میکنم ؛ الان هم حمایت می کنم. ما همه یک تیم و یک خانواده هستیم.

سعادتمند در پایان گفت:

ما باید در هیئت مدیره نشست برگزار کنیم و باید کمیته فنی تشکیل دهیم ؛ باشگاه ما کمیته فنی ندارد. ما باید ببینیم برای فصل آینده چه بازیکنانی نیاز داریم. اگر چه ما درگیر کرونا و لیگ فرسایشی شدیم و وقت هم نداریم و جام حذفی و جام باشگاه های آسیا هم به این موارد اضافه شده ولی ما باید در چارچوب قوانین و مقررات اقدام کنیم.

 

منبع: پارس فوتبال

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4y69b3