پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/09 01:38
کد خبر: 11807

اتهام سنگین سعادتمند علیه فرهاد مجیدی + سند

احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور در برنامه ورزش و مردم درباره آخرین وضعیت باشگاه استقلال توضیحاتی را ارائه داد.

احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور در برنامه ورزش و مردم درباره آخرین وضعیت باشگاه استقلال توضیحاتی را ارائه داد.

چطور ممکن است که از باخت استقلال خوشحال شوم؟

 

وی در بخشی از صحبت های خود مطالبی را در خصوص حواشی اخیر باشگاه استقلال مطرح کرد و گفت:

بلافاصله بعد از پایان مسابقه برای سرمربی تیم پیام تبریک فرستادم. اینکه ما در صورت باخت به سپاهان خوشحال می شویم واقعا حرف سنگینی است چون تار و پود من و خانواده ام باشگاه استقلال است ؛ چطور ممکن است که از باخت استقلال خوشحال شویم؟ این یک تهمت است و آقای مجیدی با توجه به پستی که در صفحه شخصی اش گذاشته باید به کمیته انضباطی برود چون دو سه تا موضوع را مطرح کرده است ؛ از جمله اینکه یک ماه است که لیست داده ام. بگویید به چه کسی و به کجا لیست داده اید؟

زنگ بزنید و از آقای رمضانی سوال کنید ؛ دو ماه و نیم است که من از کادر فنی لیست بازیکنان جدید و بازیکنان تمدیدی را خواسته ام. من هیچ لیستی دریافت نکرده ام و هیچ لیستی در باشگاه ثبت نشده. الان هواداران مدام به من پیام می دهند که چرا تمدید نمی کنید. من چه کسی را تمدید کنم؟ خودم شروع به تمدید قرارداد بازیکنان کرده ام. هواداران بدانند که ما با ۷-۶ بازیکن خوب و مطرح ایران در حال مذاکره هستیم چون من لیستی ندارم. وقتی ایشان در پست خود می نویسند که یک ماه است لیست داده ام، به چه کسی و کجا لیست داده اید؟

 

زمانی که برادرم فوت کرد سرمربی تیم به من حتی تسلیت هم نگفت

 

سعادتمند در ادامه گله گذاری های خود از مجیدی گفت:

زمانی که به باشگاه آمدم و برادرم فوت کرد سرمربی تیم به من حتی تسلیت هم نگفت. هنگامی که به باشگاه استقلال آمدم به من تبریک نگفت و حتی به دفتر من نیامد و من نزد او رفتم. هر بار سر تمرین رفتم ایشان از اتاقش بیرون نمی آمد و من خودم به اتاق سرمربی می رفتم.

به دنبال تمدید قرارداد بازیکنان هستیم

 

سعادتمند در خصوص بازیکنان تمدیدی استقلال ادامه داد:

یک ماه و نیم است که به دنبال تمدید قرارداد دانشگر و کریمی هستیم. دو ماه و نیم است که می گوییم لیست تمدیدی ها و بازیکنانی که در پست های مختلف نیاز داریم را به ما بدهید.

موارد مطرح شده در پستی که در صفحه شخصیشان قرار داده اند حقیقت ندارد

 

مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد:

در لیستی که برای بازی های جام باشگاه های آسیا داده ایم من اسم فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی تیم اعلام کرده ام. این چه صحبت هایی است؟ فرهاد مجیدی متعلق به خانواده استقلال است. فرهاد مجیدی سرمربی تیم است و با ما قرارداد دارد. استعفا دادن در یک پست اینستاگرامی حرفه ای نیست و هیچ کدام از موارد مطرح شده در آن متن صحت ندارد. اگر یکی از موارد واقعیت داشت من می پذیرفتم. علنا در همین ماه عزیز می گویم که امکان ندارد یک دانه از آن موارد حقیقت داشته باشد ؛ یعنی من خوشحال باشم که به سپاهان ببازیم ؛ من لیست گرفته ام و اقدام نکردم ؛ اینها حرفهای خوبی نیست و هوادار باید این را بداند ؛ من هیچ لیستی دریافت نکرده ام ؛ نه من و نه باشگاه ؛ در هیچ جایی هم ثبت نشده.

 

سعادتمند در پایان گفت:

من این حرف ها را نزدم که بگویم خدایی نکرده من و فرهاد مقابل هم هستیم. همه ما در کنار هم یک تیم هستیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4d5dp2