پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/29 12:24
کد خبر: 11574

احتمال شکست استقلال در جام حذفی قوت گرفت + جزئیات

تیم فوتبال استقلال تهران فرداشب در هفته پایانی لیگ برتر میهمان شاهین شهرداری بوشهر خواهد بود و امیدوار است با کسب سه امتیاز، لیگ نوزدهم را با عنوان نایب قهرمانی به اتمام برساند.

تیم فوتبال استقلال تهران فرداشب در هفته پایانی لیگ برتر میهمان شاهین شهرداری بوشهر خواهد بود و امیدوار است با کسب سه امتیاز، لیگ نوزدهم را با عنوان نایب قهرمانی به اتمام برساند. استقلال بعد از این بازی برای مسابقه جام حذفی برابر پرسپولیس آماده می‌شود تا به نوعی مهم‌ترین دیدار خود را در فصل جاری برگزار کند.

یکی از اساسی‌ترین نگرانی‌های اعضای کادر فنی و هواداران استقلال، مصدومیت علی کریمی و روزبه چشمی، دو بازیکن کلیدی آبی‌ها است و شنیده می‌شود احتمال غیبت آنها در دربی وجود دارد.

استقلال در این فصل در همه رقابت‌ها 36 بار به میدان رفته که تنها در 4 دیدار کریمی را به همراه نداشته و از این تعداد، فقط بازی جام حذفی مقابل فجرسپاسی دسته یکی را برنده شد که البته آن هم در وقت‌های اضافی بدست آمد. آنها بدون کریمی به الاهلی باختند که او به دلیل سرماخوردگی این بازی را غایب بود. به دلیل اخراج کریمی در دربی و بازی با فولاد، استقلال بدون این بازیکن در دو دیدار مقابل ذوب‌آهن و سایپا به نتیجه مساوی رسید.

در واقع استقلال در این فصل به بازی بدون کریمی عادت ندارد و در دیدارهایی که او حضور نداشته، نتایج خوبی را کسب نکرده است. هواداران این تیم امیدوارند کریمی به دربی برسد اما به نظر می‌رسد مصدومیت هافبک خلاق و خوش‌اخلاق آبی‌پوشان، جدی باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/27odg4