پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/28 02:01
کد خبر: 11556

اتمام حجت مجیدی با محمد دانشگر + جزئیات

فرهاد مجیدی در خلال مسابقه نیز چند مرتبه به طور جدی محمد دانشگر را مورد خطاب قرار داد. تذکراتی که البته کاملاً جنبه فنی داشته و به هیچ عنوان بحث اختلافات شخصی از آن‌ها استنباط نمی‌شد.

 

ساعاتی پس از پایان جدال مقابل پیکان، محمد دانشگر در فضای مجازی موضع خاصی گرفت و همین مسئله موجب شده تا فرهاد مجیدی به استناد آن و البته اتفاقاتی که در خاتمه مسابقه رخ داده بود، حکم به اخراج این بازیکن بدهد و حتی به مسئولان باشگاه اعلام کند دانشگر آزاد است تا به هر تیمی که می‌خواهد، برود. نکته جالب توجه اینجاست که فرهاد مجیدی در خلال مسابقه نیز چند مرتبه به طور جدی این بازیکن را مورد خطاب قرار داد. تذکراتی که البته کاملاً جنبه فنی داشته و به هیچ عنوان بحث اختلافات شخصی از آن‌ها استنباط نمی‌شد.

حوصله داشته باش
سرمربی استقلال در نیمه اول یک بار به لب خط آمد و خطاب به دانشگر گفت: «حوصله داشته باش. مگر قبل از بازی به تو نگفتم حوصله داشته باش؟ با حوصله کار کن. صبر داشته باش. مطمئن باش اگر صبر داشته باشی، بازی را می‌بریم.» مجیدی بسیار تأکید داشت که این بازیکن در داخل میدان عجولانه و شتابزده عمل نکند، چون باعث لو دادن توپ می‌شود و زحمات همه نفرات بر باد می‌رود.

چقدر توپ لو دادی؟
در یکی از صحنه‌ها، فرهاد که از اشتباه دانشگر کلافه شده بود، از همان کنار زمین خطاب به این بازیکن گفت: «آقای دانشگر! آقای دانشگر! چقدر توپ لو دادی! چند تا توپ لو میدی؟ ۱۰ تا توپ لو دادی. حواست را جمع کن. مگر نگفتم با حوصله بازی کن؟» به نظر می‌رسد این جملات، آخرین عبارات فنی رد و بدل شده میان سرمربی استقلال و بازیکن اخراج شده این تیم بوده است. البته شاید طرفین در خاتمه مسابقه نیز با یکدیگر حرف زده باشند ولی به احتمال زیاد حتی اگر چنین اتفاقی نیز رخ داده باشد، صحبت‌های رد و بدل شده میان آن‌ها بیشتر پیرامون مسائل دیگری بوده است.

 

 

منبع:پارس فوتبال

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3e6kv4