پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/08 12:24
کد خبر: 11008

یک مازندرانی دیگر در باشگاه استقلال

احمدسعادتمند در پی انتصاب های مداومی که در ماه های اخیر در باشگاه استقلال داشته امروز معاون سلامت روان و روانشناسی ورزش این باشگاه را طی حکمی منصوب کرد.

 احمدسعادتمند مدیرعامل استقلال امروز چهارمین انتصابش را از زمان حضورش در این باشگاه انجام داد. آخرین انتصاب او جوادخلعتبری و در یک پست معاونت عجیب به اسم " معاون سلامت روان و روانشناسی ورزش" است.

 

سایت رسمی باشگاه استقلال امروز با اعلام خبر انتصاب خلعتبری نوشت:"دکتر جواد خلعتبری دارای مدرک دکترای تخصصی در حوزه روانشانسی است و سابقه عضویت در شورای آموزشی مجمع تشخیص مصلحت نظام، عضویت در کمیته فدراسون پزشکی ورزشی، عضویت در هیات موسس مطالعات روان درمانی ایران و مدیرعاملی موسسه سلامت روان ایران و ... را دارد.

 

در حکم این مدرس دوره دکتری دانشگاه آمده که با توجه به اهمیت دانش روانشناسی ورزش در ورزش قهرمانی و نیاز باشگاه به این مهم، به عنوان مشاور باشگاه منصوب شده‌اند تا باشگاه از تجربیات ارزشمند ایشان در حوزه سلامت روان در تمامی تیم‌های استقلال بهره‌مند شود."

 

جواد خلعتبری که مازندرانی و هم استانی سعادتمند است بیشتر در گذشته در زمینه برگزاری دوره های آموزشی و کارگاه ها معروف است و در مورد رواشناسی فردی چندان آماری از او در دست نیست.

 

منبع: ورزش سه

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3ezg93