پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/09 05:52
کد خبر: 10132

بازیکن جنجالی استقلال دست به افشاگری زد + عکس

رضا آذری هافبک تیم فوتبال استقلال تهران تأکید کرد که زمان مربیگری آندره‌آ استراماچونی برخورد خوبی با او صورت نگرفته است.

 رضا آذری درباره مصدومیتش از ناحیه رباط صلیبی و دوری چند ماهه‌اش از میادین فوتبال اظهار داشت: وقتی مصدوم شدم در آن لحظه فهمیدم که اتفاق تلخی رخ داده و بعد از تست و MRI مشخص شد که رباطم پاره شده است. خیلی آماده بودم و این را می‌توانید از بازیکنان و کادر فنی سؤال کنید، اما متأسفانه در بدترین زمان مصدوم شدم. اگر این اتفاق برای من رخ نمی‌داد، شک نکنید که در ادامه مسابقات برای استقلال بازی می‌کردم. حالا دیگر صحبت در این مورد فایده ندارد و باید به فکر این باشم تا قوی‌تر از گذشته برگردم. از تمامی اعضای تیم، بازیکنان، مربیان، کادر پزشکی و مدیریت باشگاه هم تشکر می‌کنم که پیگیر وضعیتم بودند.

وی افزود: اگر این مصدومیت در ابتدای فصل رخ می‌داد این‌قدر ناراحت نمی‌شدم. واقعیت این است که زمان استراماچونی شرایط برای من خیلی سخت بود و دیگر کار به جایی رسید که انگیزه زیادی نداشتم، اما با آمدن فرهاد مجیدی همه چیز تفاوت کرد. قبل از شروع فصل در بازی‌های دوستانه شرایط خوبی داشتم و حتی استراماچونی از عملکرد فنی و اخلاقی‌ام تعریف می‌کرد، اما وقتی چند بازیکن در خط هافبک به تیم اضافه شدند شرایط تغییر کرد و استراماچونی یک روز گفت که شاید فرصت زیادی برای بازی پیدا نکنم.

 

منبع: افکارنیوز

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3eo5a4