پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/07 10:39
کد خبر: 10085

واکاوی ماجرای نکونام و سرمربیگری استقلال

​در روزهای گذشته و پس از پیروزی فولاد مقابل استقلال، در فضای هواداری بحث احتمال سرمربیگری نکونام در استقلال مطرح شده و حالا خیلی ها می پرسند آیا ممکن است روزی جواد نکونام سرمربی استقلال شود؟

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی، مدتها قبل در گزارشی به این نکته اشاره کردیم که طبق شنیده‌ها، جواد نکونام می تواند یکی از گزینه‌های مدیران استقلال برای وقتی است که فرهاد مجیدی دیگر در این تیم نباشد.

موضوع نکونام و استقلال تا قبل از بازی هفته گذشته فولاد و استقلال مسکوت ماند منتهی پیروزی نکو مقابل تیمی که یک فصل و چند هفته در آن بازی کرده و بارها گفته علاقه زیادی به آن دارد باعث شد که در فضای هواداری بحثهای موافق و مخالف درباره بحث حضور او در استقلال مطرح شود.

یک روز بعد از بازی جنجالی فولاد و استقلال، خبرگزاری میزان در گزارشی ضمن انتقاد شدید از فرهاد مجیدی، نکونام را گزینه مناسبی برای استقلال در سالهای آینده معرفی کرده بود و نوشته بود:« بر خلاف مجیدی، نکونام رفته رفته در حال تبدیل شده به یک مربی موفق است. کمتر مربی است که بتواند در فولاد دوام بیارود اما او تا به اینجای کار عملکرد نسبتا موفقی در این تیم داشته است. اتفاقی که برای نکونام در حال رخ دادن است می‌تواند این نوید را برای هواداران استقلال داشته باشد که چند سال دیگر این مربی می‌تواند ناجی تیم محبوب‌شان باشد.»

امروز هم روزنامه فرهیختگان در مصاحبه‌ای که با حمید رجبی فولاد داشته از او درباره احتمال مربیگری نکونام در استقلال پرسیده و این پاسخ را از او گرفته است:« بالاخره این موضوع هم می‌تواند به‌ عنوان یک هدف در ذهن نکونام که دوست داشته باشد شاید یک روز به ‌عنوان سرمربی استقلال روی نیمکت این تیم بنشیند در ذهنش باشد؛ من از این موضوع بی‌اطلاع هستم اما در هر صورت هر مربی دوست دارد بالاخره یک روز در تیم‌ بزرگی مثل استقلال مربی گری کند.»

البته در فضای هواداری اینکه فولاد با سرمربیگری نکونام استقلال را شکست داده، باعث شده علیه او مواضعی گرفته شود که طبیعی است. حتی در فضای هواداری گفته شده بود که فولاد مقابل استقلال 9 نفره وقت تلف می کرد و حتی از نکونام هم انتقاد شده بود. دیشب نکونام در برنامه شبهای فوتبالی البته به فرهاد مجیدی طعنه هم زد و بدون اینکه نام او را بیاورد اما به پست اینستاگرامی مجیدی پاسخ داد. چیزی که مشخص است این است که فعلا نکونام به استقلال فکر نمی‌کند. او تمام تمرکزش را روی فولاد و کسب نتیجه در بازیهای باقیمانده گرفته تا بتواند سهمیه آسیا را بدست بیاورد. اتفاقی که اگر رخ دهد، آن وقت نکونام می تواند آن را یک موفقیت بزرگ برای خودش بداند. البته اینکه نکونام روزی گزینه سرمربیگری استقلال هم بشود، بستگی به نظر مدیران وقت و حتی فضای هواداری و رسانه ای هم دارد. هر چند هر بازیکنی که پیراهن استقلال را پوشیده دوست دارد یک روز روی نیمکت استقلال بنشیند اما فعلا استقلال درگیر ماجراهایی است که حدس زدن سرمربی فصل بعد آن را پیچیده کرده است.

 

 

منبع: فوتبالی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4mb752