پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/02 12:19
کد خبر: 9962

اطلاعیه باشگاه استقلال در آستانه دیدار با فولاد

باشگاه استقلال با توجه به در پیش بودن سفر آبی‌پوشان به اهواز برای دیدار معوقه هفته هفدهم لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار رصد ورزشی و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، تیم فوتبال استقلال فردا (سه‌شنبه) راهی اهواز می‌شود تا روز چهارشنبه در دیداری معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر به مصاف فولاد خوزستان برود. در همین رابطه، باشگاه استقلال اطلاعیه‌ای خطاب به هواداران خونگرم خود در استان خوزستان صادر کرد که به شرح زیر است:

«استان خوزستان از استان‌های ایران اسلامی است که تیم استقلال هیچ‌گاه در آنجا احساس غریبی نکرده‌ و تعصب هواداران استقلالی این استان همیشه زبانزد بوده است. مجموعه تیم استقلال در حالی راهی خوزستان می‌شود که متأسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور، امکان حضور هواداران عزیز در استادیوم، محل اقامت و فرودگاه وجود ندارد. مطمئناً هواداران عزیز استقلال در استان خوزستان با درک این موضوع ابتدا به سلامت خود و در ادامه به سلامت مجموعه تیم استقلال کمک می‌کنند تا مصاف استقلال و فولاد بدون مشکل خاصی برگزار شود.

باشگاه استقلال ضمن ارج نهادن به همه هواداران عزیز خوزستانی، از آنها می‌خواهد در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی با مسئولان برگزاری بازی همکاری داشته باشند و بدون شک این همکاری برگ زرین دیگری به فرهنگ والای مردم خونگرم و میهمان‌نواز اهواز اضافه می‌کند».

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3ndlr2