جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/25 18:27
رپرتاژ اگهی /
کد خبر: 37714

ورزشکاران و ساعت‌های گران قیمت‌شان

در دنیای پر زرق و برق امروز صنعت ساعت سازی، دیگر ساعت مچی‌ها وسیله‌ای برای سنجش زمان یا نهایتا کرنوگراف نیستند. ساعت مچی‌ها می‌توانند نمادی از طرز تفکر و سبک سلیقه شخص مصرف کننده باشند.

 در دنیای پر زرق و برق امروز صنعت ساعت سازی، دیگر ساعت مچی‌ها وسیله‌ای برای سنجش زمان یا نهایتا کرنوگراف نیستند. ساعت مچی‌ها می‌توانند نمادی از طرز تفکر و سبک سلیقه شخص مصرف کننده باشند. چه بسا این موضوع در بین افراد مشهور بسیار بیشتر به چشم میاید و باعث جلب توجه هم می‌شود. انتخاب درست ساعت مچی میتواند گویای طرز فکر شما باشد. این را هم نباید فراموش کنیم که بیشتر برندهای ساعت ساز دنیا، در ساخت ساعت مچی‌های لوکس با هم رقابت دارند. چرا که معمولا انتخاب و خرید ساعت لوکس گران قیمت نمادی از ثروت آن فرد مصرف کننده دارد. به همین دلیل هم امروزه شاهد استفاده ساعت‌های گران قیمت و لوکس توسط بسیاری از افراد مشهور هستیم. گویا جمع آوری چنین ساعت‌هایی برای آنها جذابیت بیشتری دارد و می‌خواهند این پیغام را بدهند که برای استایل خود اهمیت بیشتری قائل هستند. اما اینجا می‌خواهیم به معرفی چند ورزشکار با ساعت‌های گران قیمتی که خیلی سر و صدا کرده و توجهات را جلب نموده، اشاره کنیم.

images_1678882307_6411b60324b7d.jpg

ساعت رولکس کریستین رونالدو

شاید چند سال پیش این اتفاق افتاده باشد، اما ارزش این را دارد که اولین ساعت گران قیمت را با ساعت رولکس نیم میلیون دلاری کریستین رونالدو شروع کنیم. ساعتی که کریستین رونالدو در مراسم گلوب ساکر دبی و هنگام دریافت ششمین جایزه خود به عنوان بهترین بازیکن فوتبال سال به دست داشت. این مدل یک ساعت تولید محدود رولکس از جنس طلای سفید و  الماس‌های درخشان به ارزش نیم میلیون دلار بوده. شاید از چنین فرد ورزشکاری انتظار پوشیدن یک ساعت اسپرت مردانه را داشتید. اما قطعا افراد مشهور می‌دانند در موقعیت‌های اجتماعی و رسمی پوشیدن یک ساعت کلاسیک که نمایانگر اهمیت آنها نسبت به استایلشان باشند، انتخاب درستی بوده که رونالدو هم به این نکته توجه کرده.

ساعت تودور دیوید بکهام

درسته که دیوید بکهام در فوتبال بازنشسته شده، اما همیشه نام او به عنوان یکی از خوش تیپ‌ترین و خوش استایل‌ترین فوتبالیست‌های جهان در لیست گران قیمت‌ها می‌آید. شاید ساعت‌های گران قیمت زیادی را در استایل‌های مختلف دیوید بکهام از برندهای مطرح مانند رولکس، امگا و … دیده باشید. اما ساعتی که در اینجا می‌خواهیم به آن اشاره کنیم یک مدل ساعت مردانه Tudor Black Bay Chrono می‌باشد. دیوید بکهام یکی از مهم‌ترین اسپانسرهای کمپین تبلیغاتی Born to Dare از برند Tudor است و اغلب در حال پوشیدن یکی از معروف‌ترین ساعت‌های این برند دیده می‌شود. 

images_1678882331_6411b61b75957.jpg

ساعت سیکو نواک جوکوویچ

نواک جوکوویچ یکی از بهترین و قدرتمند‌ترین تنیسور‌های جهان است که به کسب مقام " مرد شماره یک تنیسور جهان" در سال 2019 دست پیدا کرد. نکته جالب این است که با اینکه برند سیکو جزو برندهای خیلی گران قیمت محسوب نمی‌شود اما از سال 2014 جوکوویچ از ساعت‌های این برند استفاده می‌کرد. مخصوصا سری ساعت سیکو آسترون با قابلیت GPS، باتری خود شارژ (سولار) و تنظیم اتوماتیک زمان محلی. 

ساعت گاگا میلانو نیمار

هیچ جای تعجب ندارد که نام نیمار فوتبالیست محبوب برزیلی‌ها در لیست علاقه مندان به ساعت‌های گران قیمت بیابید. چرا که نیمار صاحب کلکسیونی از ساعت‌های لوکس است و علاقه او به دنیای ساعت مچی‌ها برای همه مشخص شده. اما خرید جنجالی نیمار از فروشگاه ساعت گاگا میلانو به قیمت چیزی حدود ۱۸۰ هزار دلار، خبر پر سر و صدایی بود.

دلیل انتخاب برندهای گران قیمت توسط ورزشکاران

شاید در این لیست انتظار داشتید نامی از برند محبوب ساعت کاسیو به عنوان قدرتمند‌ترین برند تولید کننده ساعت‌های ورزشی ببینید. اما خب باید بگوییم همه چیز در دنیای ورزش خلاصه نمی‌شود. ورزشکارانی که در اینجا نام برده شدند جزو گران قیمت‌ترین ورزشکاران دنیا هستند و دور از ذهن نیست که آنها انتخاب‌های گرانی هم داشته باشند. به خصوص در انتخاب ساعت مچی که به خودی خود ساعت جزو اکسسوری‌های لوکس محسوب می‌شود. از طرفی انتخاب و استفاده چنین ورزشکارانی از برندهای لوکس به نوعی تبلیغ برای آن برندهاست. چرا که بسیاری از طرفداران این ورزشکاران هم دوست دارند ساعتی را به دست داشته باشند که برند آن توسط ورزشکار محبوب‌شان مورد تایید باشد.

خرید ساعت لوکس و گران قیمت

انتخاب و خرید ساعت لوکس چیزی است که هر علاقه مندی به دنیای ساعت مچی در سر دارد. داشتن حداقل یک ساعت لوکس می‌تواند تحول عظیمی در استایل شما داشته باشد و کلکسیون ساعت‌های شما را جذاب و خاص‌تر می‌کند. برندهای زیادی در زمینه تولید ساعت مچی‌های لوکس در رقابت هستند اما اینکه چه برندی برای شما مناسب است، نیاز به یک مشاوره دقیق و حرفه‌ای دارد. پس اگر به فکر خرید ساعت اصل از برند‌های لوکس دنیای ساعت هستید، پیشنهاد می‌کنیم به اولین سایت مرجع ساعت مچی در ایران مراجعه کنید. ایران تایمر کلکسیونی کامل از برترین برندهای لوکس و معمولی دنیای ساعت بهترین مشاوره شماست.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصدورزشی مسئولیتی بابت آن ندارد .... 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3nrdbk