پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/12/14 21:30
رپرتاژ اگهی /
کد خبر: 37444

اقامت در قلب پایتخت با رزرو هتل ورزش تهران

اگر در سفر به تهران دوست دارید در یکی از هتل های شیک و مجهز تهران اقامت داشته باشید، رزرو هتل ورزش تهران را به شما پیشنهاد می کنیم. هتل ورزش تهران، هتلی سه ستاره است که در خیابان فاطمی قرار دارد.

اگر در سفر به تهران دوست دارید در یکی از هتل های شیک و مجهز تهران اقامت داشته باشید، رزرو هتل ورزش تهران را به شما پیشنهاد می کنیم. هتل ورزش تهران، هتلی سه ستاره است که در خیابان فاطمی قرار دارد.

هتل ورزش، در یکی از مناطق مرکزی تهران ساخته شده است و به خیابان های انقلاب، ولیعصر، کشاورز و کارگر دسترسی خوبی دارد. در این نوشته با امکانات رفاهی هتل ورزش تهران آشنا خواهید شد و از شما دعوت می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

معرفی هتل ورزش تهران

هتل ورزش تهران، هتلی سه ستاره است که در سال 1390 افتتاح شد. هتل ورزش، ساختمانی 2 طبقه است که 27 اتاق مختلف دارد. برای رزرو هتل ورزش تهران، شما می توانید از میان انواع اتاق های دو تخته دابل، اتاق دو تخته توئین، اتاق سه تخته و اتاق چهارتخته، واحد اقامتی دلخواه خود را انتخاب کنید.

در تمام اتاق های هتل ورزش تهران، انواع امکانات رفاهی مانند تلویزیون، اینترنت، تلفن، چیلر، شوفاژ، وسایل بهداشتی، حوله، دستمال کاغذی، آویز لباس و مینی بار وجود دارد که شما می توانید از تمام این امکانات در طول مدت اقامت خود استفاده کنید.

برای راحتی حال مسافران عزیز در هتل ورزش تهران، خدمات رفاهی مختلفی مانند خدمات خانه داری، روم سرویس، خشکشویی، خدمات پرینت و فتوکپی، پذیرش شبانه روزی، خدمات بیدارباش و تاکسی سرویس انجام می شود.

از جمله دیگر امکانات هتل ورزش تهران می توان به وجود رستوران، سالن همایش، سالن تشریفات و پارکینگ اشاره کرد.

3e347dab-1bdf-4089-a46b-7444230e5813 (1)

بعضی از اتاق های هتل ورزش رو به پارک لاله هستند و سایر اتاق ها نمایی رو به خیابان دارند.

یکی از مزایای هتل ورزش تهران، وجود انواع امکانات تفریحی و ورزشی در این هتل سه ستاره است که فرصت تفریح و ورزش را به شما می دهد.

تنوع امکانات ورزشی در هتل ورزش تهران

در هتل ورزش، انواع امکانات تفریحی و ورزشی مانند استخر، سونا بخار، جکوزی و سالن بدنسازی وجود دارد و علاقمندان به ورزش و تفریح می توانند از این امکانات استفاده کنند.

برگزاری همایش و کنفرانس در سالن های هتل ورزش تهران

سالن اجتماعات هتل ورزش تهران، به انواع تجهیزات صوتی و تصویری مانند پروژکتور، سیستم صوتی، میکروفن و سیستم نورپردازی مجهز است و فضایی مناسب برای برگزاری همایش و سمینار و مراسم های مختلف محسوب می شود.

خوردن غذاهای خوشمزه در رستوران هتل ورزش تهران

با رزرو هتل ورزش تهران و اقامت در این هتل، شما می توانید وعده های غذایی خود را در رستوران هتل میل کنید که دکوراسیونی شیک و آرامش بخش دارد و محیطی جذاب برای میل کردن غذا است. در رستوران هتل ورزش تهران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با طعم عالی سرو می شوند.

همچنین شما می توانید برای نوشیدن انواع چای و قهوه به کافی شاپ هتل ورزش تهران بروید و از فضای دنج و خلوت کافه لذت ببرید.

موقعیت مکانی هتل ورزش تهران

موقعیت مکانی هتل ورزش در تهران بسیار خوب است و این هتل در یکی از نقاط مرکزی پایتخت قرار دارد. این هتل در خیابان فاطمی و جنب کانون پرورشی و فکری کودکان واقع شده و به پارک لاله تهران بسیار نزدیک است؛ در نتیجه شما می توانید هر روز برای پیاده‌روی و تفریح به پارک لاله بروید و از فضای سبز و زیبای پارک لذت ببرید.

همچنین هتل ورزش تهران به مکان های مهم و دیدنی پایتخت مانند موزه فرش، موزه هنرهای معاصر، پارک دانشجو، بلوار کشاورز، موزه جواهرات ملی و خیابان لاله زار بسیار نزدیک است و شما می توانید با ماشین شخصی و وسایل حمل و نقل عمومی به این مکان های دیدنی تهران بروید.

لازم است بدانید که هتل ورزش تهران در محدوده طرح ترافیک قرار دارد و برای رفت‌وآمد در تهران به این نکته باید توجه داشته باشید.

رزرو هتل ورزش تهران با بهترین قیمت از سامانه سفربازی

سفربازی از جمله بهترین و مطمئن ترین سایت ها برای رزرو هتل و اقامتگاه در تمام نقاط ایران است. برای رزرو هتل ورزش تهران با بهترین قیمت، شما می توانید به سامانه سفربازی مراجعه کرده و اتاق یا سوئیت دلخواه خود را در این هتل سه ستاره رزرو کنید.

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصدورزشی مسئولیتی بابت آن ندارد .... 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3wzp6d