سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/18 03:05
رپرتاژ اگهی /
کد خبر: 36587

طوفان سال افزون قهرمان کیک بوکس ایرانی - Toofan Iranian kickboxer

طوفان سال افزون زاده ۱۶ مرداد ۱۳۶۳ در تهران، نخستین بازیکن حرفه‌ای کیک بوکس در ایران است که در طول زندگی حرفه‌ای خود، توانست افتخارات متعددی را برای کشور ایران به ارمغان بیاورد. او اکنون در این حرفه بازنشسته شده، اما فعالیت خود در رشته کیک بوکسینگ را کنار نگذاشته است. افتخارات فراموش‌نشدنی toofan salafzoon از او یک چهره ماندگار در رینگ مسابقات کیک بوکسینگ حرفه‌ای ساخت که هرگز از یاد نخواهد رفت.

طوفان سال افزون قهرمان کیک بوکس ایرانی

طوفان سال افزون زاده ۱۶ مرداد ۱۳۶۳ در تهران، نخستین بازیکن حرفه‌ای کیک بوکس در ایران است که در طول زندگی حرفه‌ای خود، توانست افتخارات متعددی را برای کشور ایران به ارمغان بیاورد. او اکنون در این حرفه بازنشسته شده، اما فعالیت خود در رشته کیک بوکسینگ را کنار نگذاشته است. افتخارات فراموش‌نشدنی toofan salafzoon از او یک چهره ماندگار در رینگ مسابقات کیک بوکسینگ حرفه‌ای ساخت که هرگز از یاد نخواهد رفت.

زندگی او سرشار از لحظات سخت و در عین حال پیروزی‌های دلچسب است که مرور آن می‌تواند برای هر خواننده‌ای جذاب باشد؛ خصوصاً آن‌ها که ورزش را به عنوان حرفه اصلی برگزیده‌اند، با مرور زندگی طوفان، ایستادگی، مقاومت و استمرار را خواهند آموخت.

images_1675241869.png

مروری بر زندگی طوفان سال افزون کیک بوکسر ایرانی

طوفان سال افزون، قهرمان کیک بوکس ایرانی از کودکی علاقه بسیار زیادی به فعالیت بدنی داشت. از همان کودکی و در زمانی که تنها ۴ سال داشت، ورزش را با رشته کاراته و در سبک «کان زن ریو» آغاز کرد. مدتی پس از آن، وقتی که یک سال از آغاز رشته کاراته گذشته بود، طوفان تصمیم به شروع رشته ژیمناستیک کرد. با وجود آنکه ژیمناستیک، میل طوفان به فعالیت و جنب‌وجوش را ارضا می‌کرد، اما خوی جنگندگی و مبارزه‌طلبی در او همچنان طغیان می‌کرد. پدر طوفان، خود یک بوکسور بازنشسته بود و این خوی مبارزه‌طلبی مشخصاً در خون طوفان جریان داشت. همین شد که او تصمیم گرفت در همان سال‌های ابتدای زندگی به رشته‌های درون رینگ بپیوندد و مبارزه را آغاز کند. طوفان سال افزون ۹ ساله بود که مشت زدن در رشته کیک بوکسینگ را آغاز کرد.

از همان ابتدای راه طوفان استعداد ذاتی خود را در مبارزه به نمایش گذاشت و با سخت‌کوشی و ممارست در انجام تمرینات، به بوکسوری موفق در کودکی تبدیل شد. نخستین مدال طلای کشوری طوفان در سال ۱۹۹۳ برای او ثبت شد. جالب است بدانید که toofan salafzoon با عنوان «خشن اما مهربان» شناخته می‌شود و این، به دلیل طبیعت وجودی اوست. اطرافیان او بر این باورند که با وجود خشونتی که در چهره و مشت زدن‌های او پیداست، مهربانی طوفان را می‌توان از فداکاری‌هایش برای ورزش کیک بوکسینگ، متوجه شد.

زندگی ورزشی و حرفه‌ای طوفان سال افزون

همان طور که گفته شد، زندگی ورزشی طوفان سال افزون از همان ابتدای کودکی و در سن ۴ سالگی با ورود به رشته کاراته شروع شد؛ اما اگر بخواهیم ریزبینانه به زندگی او نگاه کنیم، شروع کیک بوکس از ۹ سالگی طوفان به چشم می‌خورد. زندگی ورزشی طوفان را می‌توان به دو قسمت آماتور و حرفه‌ای تقسیم کرد.

images_1675241932.png

سال‌های اولیه مشت زدن در رینگ

پیش‌تر گفتیم که طوفان سال افزون نخستین مدال ملی و کشوری خود را در سال ۱۹۹۳ به دست آورد و تمرینات بی‌دریغ او سبب پیشرفت‌های روزافزون وی در این رشته شد؛ به طوری که چندین و چند مدال کشوری در طی مدت زمانی اندک به دست آورد. در سال ۲۰۰۷ تمرینات مستمر طوفان به ثمر نشست و او را به مسابقات آسیایی و اروپایی رساند. در این مسابقات او به عنوان نماینده ایران حاضر شد و توانست پرچم ایران را با دو مدال برنز، بالا نگه دارد.

در سال ۲۰۰۸، جشنواره جهانی هنرهای رزمی در تهران برگزار شد که طوفان توانست در این مسابقات نیز بدرخشد. کسب مدال طلای این مبارزات، یکی دیگر از دستاوردهای زندگی ورزشی آماتور این قهرمان کیک بوکس ایرانی است. موفقیت‌های پی‌درپی toofan salafzoon Iranian kickboxer باعث شد تا او به عنوان اولین مدال‌آور حرفه‌ای کیک بوکس ایران شناخته شود و او را از ورزش آماتور، به مسابقات حرفه‌ای برساند.

افتخارات toofan salafzoon Iranian kickboxer

۲۰۰۹ سالی بود که طوفان سال افزون، قهرمان کیک بوکس ایرانی پا به دنیای ورزش حرفه‌ای گذاشت. در همان سال او با شرکت در چند تورنومنت، بار دیگر خود را به دنیای کیک بوکس حرفه‌ای معرفی کرد. در سال ۲۰۰۹ سال افزون با حرفی اوکراینی رو‌به‌رو شد که آن مبارزه را می‌توان یکی از سخت‌ترین مبارزات طوفان در سال‌های ورزش حرفه‌ای‌اش دانست. گفتنی است که پنج ماه قبل از این مسابقات، سال افزون در تورنومنتی آماتور، دچار مصدومیت کتف راست شده بود و به همین دلیل، اجازه حضور در فینال مسابقات به دستور پزشک از او گرفته شد. همین مسئله انگیزه‌ای ماورایی به او داد تا دوباره در رینگ حاضر شود. روبه‌رویی با حرف اوکراینی اگر چه آغاز خوبی داشت، اما ۱۰ کیلوگرم کاهش وزن در ۱۷ روز، رمق طوفان را از او گرفته بود. همین مسئله منجر به شکست او در این مسابقه شد.

جالب است بدانید که طوفان سال افزون در سال ۲۰۱۱ در مسابقات موی تای شرکت کرد و این نخستین حضور یک ایرانی در مسابقات این رشته به حساب می‌آمد. در این مسابقات، طوفان رنک یک این رشته را در راند اول ناک اوت کرد و قدرت خود را به رخ جهانیان کشید.

طوفان سال افزون Iranian kickboxer در طول زندگی حرفه‌ای خود از ۹۸ بازی حرفه‌ای خود ۸۶ برد، ۱۱ باخت و ۲ مساوی داشت. چیزی که طوفان را به یک قهرمان کیک بوکس ایرانی تبدیل می‌کند که تا همیشه در یادها خواهد ماند، ۶۵ ناک‌اوت از میان بردهای اوست که حرفه‌ای بودن او را به جهانیان اثبات می‌کند.

طوفان سال افزون در طول سال‌های فعالیت خود با تلاش و پشتکار بی‌نظیر خود توانست به نمادی از اقتدار و ممارست تبدیل شود. با وجود آسیب‌دیدگی‌های شدید toofan salafzoon Iranian kickboxer در طول این سال‌ها، او هیچ‌گاه کنار نکشید و همواره به تلاش‌های خود در این زمینه ادامه داد.

images_1675242067.png

صفحات مجازی toofan salafzoon

برای ارتباط با طوفان سال افزون، قهرمان کیک بوکس ایرانی می‌توانید از طریق صفحات مجازی او اقدام کنید. طوفان سال افزون همواره برای راهنمایی ورزشکاران در این حرفه آماده است و تجربیات خود را در صفحات مجازی با آن‌ها به اشتراک می‌گذارد. آدرس اینستاگرام toofan salafzoon Iranian kickboxer  به آدرس toofan.gym در دسترس شماست و می‌توانید او را در این صفحه دنبال کنید.

همچنین تمام تغییرات در آدرس شبکه‌های اجتماعی طوفان در وب‌سایت شخصی او به آدرس https://toofansalafzoon.com قرار داده می‌شوند. می‌توانید صفحه یوتیوب طوفان را نیز در این پلتفرم داشته باشید.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصدورزشی مسئولیتی بابت آن ندارد ..... 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ozv9d