جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/12 17:12
رپرتاژ اگهی /
کد خبر: 36404

مزیت سفارش آنلاین غذا

یکی از نیاز ها و علایق افراد برای زندگی راحت تر خرید وسایل مورد نیاز آن هاست.

در عصر حاضر افراد به سمت زندگی راحت تر سوق پیدا می کنند و از تمام ابزار و وسایل استفاده می کنند تا بتوانند راحت تر زندگی کنند. گاهی پیش می آید شخص حوصله کافی برای سوار اتومبیل شدن و رفتن به خیابان های پرترافیک را ندارد اما بدلیل نیاز خود مجبور به این کار کرد. اما انسان برای راحتی این موضوع هم راه حل اندیشیده. با ارائه خدمات اینترنت و ایجاد فروشگاه های اینترنتی افراد دیگر برای انجام خریدها محدود به تعدادی مغازه خاص نبودند و یا مجبور نبودند مسافت طولانی را طی کنند. ایجاد سفارش اینترنتی مزیت های بسیاری برای افراد داشته است در زیر به چند مورد اشاره می کنیم.

 

e51247bb-cd0b-4b33-9144-e8f68d214a41

قیمت مناسب و ارزان کالا و معاملات باصرفه در خریدهای آنلاین :

محصولات بدون دخالت واسطه ها از طرف تولید کننده یا فروشنده مستقیم به دست  شما میرسند. به علاوه ، مقایسه قیمت ها و یافتن معامله بهتر آسان تر است. بسیاری از سایت های آنلاین کوپن های تخفیف و فروش ویژه  نیز ارائه می دهند. همانند سایت عطاویچ. شما در یکی از صفحات سایت ما به آدرس atawich.com/daily می توانید از عطاویچ برای سفارشات اینترنتی خود تخفیف بگیرین و یک غذای خوشمزه با تخفیف را نوش جان کنید.

 

تنوع بیشتر:

گزینه های آنلاین شگفت انگیز است. تقریباً می توانید هر مارک یا کالایی را که به دنبال آن هستید پیدا کنید. شما می توانید بدون هزینه کردن برای سفر و بدون  اینکه محدود به کشور یا شهر خود باشید، از خرده فروشان در قسمت های دیگر شهر، کشور یا حتی جهان خرید کنید. تنوع در انتخاب چه در رنگ  و چه در اندازه  و از همه مهم تر برندی که مد نظرتان هست و هرچه خواهید کرد در اختیار شماست.

در سفارش اینترنتی غذا عطاویچ میتوانید غذاهای مختلف با اندازه های مختلف را با یک تخفیف سفارش دهید و یک تخفیف هیجان انگیر داشته باشید.

9d4ef9e4-36d9-4a54-bb7a-4878c3d7c513

می توانید هدیه ها را راحت تر ارسال کنید:

ارسال هدایا به اقوام و دوستان آسان است ، بدون توجه به اینکه در آن کجا هستند. تمام بسته بندی و حمل و نقل برای شما انجام می شود. اغلب اوقات ، آن ها حتی آن را برای شما هدیه می دهند!

پیش آمده برخی از مشتریان عطاویچ غذایی را برای دوست، خانواده و یا همکار خود سفارش دادند و از همکاران ما در شعبه درخواست نوشتن متنی بر روی سفارش خود کردند و سپس آن را برای عزیزان خود ارسال نموده اند تا بتوانند با یک فست فود خوشمزه لحظات هیجان انگیزی برای آن ها ایجاد کنند.

کنترل بیشتر:

در بسیاری از مواقع وقتی تصمیم به خرید معمولی می گیریم در فروشگاه تمایل به خرید کالا و خرج کردن بیشتر از آنچه برنامه ریزی کرده بودیم اتفاق می افتد اما وقتی بصورت آنلاین خرید می کنید نیازی نیست که موجودی فروشگاه  به شما دیکته کند و دقیقا آنچه را که می خواهید و نیاز دارید را سفارش می دهید.

 

بدون ازدحام و شلوغی جمعیت :

اگر از آن دسته از افرادی باشید که هنگام خرید از شلوغی متنفر هستید. به خصوص در ایام تعطیلات ، جشنواره ها یا آخر هفته ها ، دچار سردرد عجیبی می شوید و عجله می کنید که زودتر خریدتان انجام شود که از این شلوغی راحت شوید ، بگذریم که قبل از رسیدن به مرکز خرید باید چه ترافیکی را پشت سر بگذارید و بعد از رسیدن به محل تازه مشکل پارکینگ را خواهید داشت . اما هنگام سفارش آنلاین از همه این مشکلات جلوگیری می شود.

 

بدون اسرار و خرید اجباری :

بیشتر اوقات در حال خرید ، ما به خرید چیزهایی می پردازیم که واقعاً نیازی به آن ها نداریم ، همه به این دلیل است که مغازه داران به ما فشار می آورند یا از مهارت فروش خود استفاده می کنند تا ما را وادار به انجام این خریدها کنند.

شما می توانید وسایل استفاده شده را با قیمت های پایین تر خریداری کنید.

بازار موجود در اینترنت به ما امکان می دهد تا به لیست موارد قدیمی یا آسیب دیده با قیمت پایین دسترسی پیدا کنیم.

 

خریدهای خصوصی آسان تر هستند.

بعضی از امور در حریم خانه شما بهتر انجام می شود.

فروشگاه های آنلاین برای خریدهای خیلی خصوصی  بهترین گزینه هستند. این امر به ما این امکان را می دهد که بدون شرم و هرگونه پارانویا که افرادی در حال تماشای یا داوری ما هستند ، خرید خود را انجام دهیم .

 

چگونه یک سفارش آنلاین امن داشته باشیم؟

امروزه که بسیاری از خرید های افراد بصورت آنلاین انجام می شود و افراد از فضای اینترنت برای خریدهای خود استفاده می کنند، عده ای از افراد سودجو با اجرای ترفندهایی سعی در فریب مردم هنگام سفارش آنلاین و دسترسی به اطلاعات بانکی آن ها و درنتیجه خالی کردن حساب افراد را دارند.

در این مقاله سعی کردیم روش هایی که شما را نسبت به یک خرید امن آگاه کند، بیان کنیم.

خرید اینترنتی یا خرید آنلاین از فروشگاه های اینترنتی معتبر.

همه ما گاهی  برای خریدهای شخصی و سفارش غذا های خود از خرید اینترنتی یا خرید آنلاین استفاده می کنیم و حین خرید با صفحاتی تحت عنوان ارزان ترین ، قیمت های استثنایی ، تخفیف باورنکردنی ، نصف قیمت و... مواجهه می شویم حال برای خرید مطمئن از این سایت ها از چه روش هایی استفاده کنیم :

 

     توصیه ها و هشدار های سایبری

 

-    فروشگاه های معتبر مشخصات واقعی  را به طور دقیق در وب سایت خود درج می کنند.

 

-    از سایت هایی خرید نمایید که حتماً نماد اعتماد الکترونیکی را داشته باشند. این نماد توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی صادر می شود در حال حاضر سایت های دارای نماد را میتوان از طریق سایت Enamad.ir مشاهده کرد. اغلب سایت های کلاهبرداری با عناوینی نظیر خرید شارژهای ارزان قیمت ، خرید انواع تلفن همراه، خرید لوازم بهداشتی و... در فعالیت هستند پس با کلیک بر روی نماد اعتماد از اعتبار آن مطمئن شوید.

 

3968937e-921c-46a2-a0e4-f6dad66b087a

-    فروشگاه های معتبر معمولا نحوه دریافت و پرداخت وجه مختلفی دارند مانند پرداخت آنلاین، از طریق پست و ... که باید به شکل مطمئن از آن ها خریداری شود.

 

-    در پرداخت های آنلاین از طریق درگاه های بانکی به دستورالعمل های امنیتی آن توجه شود.

 

-    یکی از موارد موجود در این گونه سایت ها وجود صفحات جعلی فیشینگ می باشد پس مراقب این سایت های جعلی باشید و به آدرس سایت در هنگام خریدهای اینترنتی دقت کنید.

 

شناسایی صفحات فیشینگ :

توجه به آدرس سایت مدنظر (درگاه پرداخت)جهت انجام تراکنشات مالی آنلاین 

نمونه ای از آدرس های جعلی:

www.bannk.com

www.baanck.com

آدرس اصلی سایت باید از پروتکل های امنیتی استفاده نماید. مانند :

https://www.bank.com

 

به تغییرات نامحسوس در صفحاتی که مراجعه می کنید دقت کنید یعنی شخص فیشر ممکن است سایتی شبیه به سایت اصلی طراحی و در اختیار کاربر قرار دهد.

این سایت های فیشینگ ممکن است با عناوین شارژ ارزان قیمت ، تخفیف های باورنکردنی و... در دسترس عموم قرار گیرند.

حال باید چه کنیم؟؟؟؟؟؟خرید اینترنتی نکنیم؟؟؟!! طبیعتا" اینگونه نیست پس باید به این نکات دقت کنیم:

  1. 1.    دقت به آدرس صفحه پرداخت و وارد کردن سایت مورد نظر بصورت دستی

    2.    توجه کنید آدرس درگاه مورد نظر باید حاوی پروتکل HTTPS باشد و در صورتی که تنها از HTTP  استفاده می نمود به آن مشکوک شوید.

    3.    از کیبورد مجازی خود سایت یا رایانه برای درج اعداد شامل (شماره کارت، رمز اینتزنتی،رمز دوم کارت یا cvv2 ، تاریخ انقضاء) استفاده نمایید.

    4.    دقت کنید کد امنیتی ای که قرار است وارد کنید عکس نباشد که برای درک این موضوع کلید رفرش را یک مرتبه فشار دهید تا تغییرات حروف برای شما مشهود گردد که اگر تغییر نکرد سایت مورد نظر جعلی می باشد.

    5.    از سایت Enamad.ir اعتبار فروشگاه اینترنتی را استعلام بگیرید.

    6.    حتی المقدور فروشگاه اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیکی را برای خرید انتخاب کنید.

 

سایت عطاویچ با رعایت تمام قوانین و با داشتن نماد الکترونیک و پروتکل امن https تمام سعی خود را در جلب رضایت و آرامش خاطر مشتریان عزیز خود انجام داده است تا افراد با اعتماد و اطمینان از سایت ما سفارش آنلاین غذا انجام داده و از خوردن یک غذای خوشمزه در کنار خانواده لذت ببرند.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصدورزشی مسئولیتی بابت ان ندارد .... 


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/39k57q