چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/04 08:26
فولاد سیرجان ایرانیان/
کد خبر: 35788

صعود 18 پله ای شرکت فولاد سیرجان ایرانیان در رتبه بندی صد شرکت برتر ایران

شرکت فولاد سیرجان ایرانیان با صعود ۱۸پله ای نسبت به سال گذشته موفق به کسب رتبه ۵۷گردید و جزء ۱۰۰ شرکت برتر کشور در سال۱۴۰۱ شناخته شده است.

در بیست و پنجمین دوره همایش رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران (IMI-100) که توسط سازمان مدیریت صنعتی ایران در مرکز بین المللی همایش های صدا و سیما برگزار شد، شرکت فولاد سیرجان ایرانیان با صعود ۱۸پله ای نسبت به سال گذشته موفق به کسب رتبه ۵۷گردید و جزء ۱۰۰ شرکت برتر کشور در سال۱۴۰۱ شناخته شده است.

کسب این رتبه ی افتخار آمیز که نشانگر توانمندی، شایستگی و برجستگی کلیه همکاران در سطوح سازمانی شرکت است، را به کلیه کارکنان سخت کوش شرکت فولاد سیرجان ایرانیان تبریک می گوییم.

توضیح اینکه این رتبه‌بندی که ۵۰۰ شرکت بزرگ و تاثیرگذار در اقتصاد کشور را معرفی می‌کند با هدف شناسایی جایگاه بنگاه‌های اقتصادی و کمک به سیاست‌گذاران اقتصادی کشور انجام می‌شود.

هدف تدوین فهرست صد شرکت برتر ایران شفاف سازی فضای کسب و کار و جایگاه اقتصادی شرکت‌های ایرانی و رتبه‌بندی آ‌ن‌ها از نظر میزان تاثیرگذاری در اقتصاد ملی، با هدف گسترش رقابت در فضای کسب و کار بنگاه‌های اقتصادی می باشد.

پس از گزینش و رتبه‌بندی شرکت‌ها براساس شاخص‌ میزان فروش این شرکت‌ها براساس شاخص‌های دیگری نظیر: اندازه و رشد شرکت،سود آوری وعملکرد،بهره وری،صادرات، نقدینگی، بدهی و بازار، مقایسه و رتبه‌بندی می‌شوند.

 

روابط عمومی شرکت فولاد سیرجان ایرانیان


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/4p9kb6