چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/04 06:22
کیش/
کد خبر: 35772

گام های تحولی اپراتور تلفن همراه سازمان در قالب تکالیف زمستانی

سرپرست اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش در ارائه گزارش تکالیف زمستانی از پیاده سازی طرح سیم کارت ویژه گردشگران خارجی و راه اندازی سامانه خدمات مشتریان سازمانی خبر داد.

محمد عزیزی سرپرست و عضو هیات امنای اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش از راه اندازی سامانه خدمات همراه مشتریان سازمانی به نامB2B- eCare در قالب تکالیف زمستانی خبر داد و گفت: سامانه خدمات همراه مشتریان امکان کنترل و مدیریت همه جانبه حساب و کلیه سرویس‌ها را در هر زمان و مکان بر بستر اینترنت فراهم کرده است.

عزیزی، گفت: سامانه خدمات مشتریان تله کیش با هدف تسهیل روش‌های ارتباطی و ارائه ابزاری به ‌منظور مدیریت خدمات از قبیل "مراجعه حضوری یا ارسال درخواست به تله کیش، مدیریت حساب و سرویس‌ها، مدیریت سیم‌کارت‌ها و شماره‌ها، دریافت و پرداخت صورتحساب‌ها، شارژ گروهی شماره‌ها، دریافت گزارشات جامع مورد نیاز"  این امکان را در اختیار نمایندگان سازمان‌ها قرار می‌‌دهد.

وی افزود: تله کیش آمادگی دارد تا نیاز شرکت‌ها و اشخاص حقوقی را به انواع سیم کارت‌های دائمی با قابلیت مدیریت متمرکز و یکپارچه تأمین کند.

سرپرست و عضو هیات امنای اپراتور تلفن همراه (تله کیش)، خاطر نشان کرد: باتوجه به نقش اساسی کارمندان در ایجاد روابط سازمان‌ها با شرکای تجاری و مشتریان‌شان، ارائه سیم کارت‌هایی با مالکیت سازمانی از جمله راه کارهای موثر در راستای مدیریت و استمرار این نوع ارتباطات است.

محمد عزیزی اظهار داشت: کارکنان سازمانی که با مشتریان در ارتباط هستند با حفظ حریم خصوصی خود می‌توانند شماره کارت‌های خود را در اختیار مشتریان قرار دهند و همچنین با روش های جدید نسبت به برقراری ارتباط بین سیم کارت های سازمانی مبادرت ورزند.

سرپرست و عضو هیات امنای اپراتور تلفن همراه کیش خاطر نشان کرد: در راستای توسعه سرویس‌های مبتنی بر دیتا، سیم کارت‌ سازمانی دیتای تله کیش به سبد محصولات و خدمات تله کیش اضافه شده است.

محمد عزیزی هدف از ارائه این سیم کارت ها را تسهیل ارتباط با دستگاه‌های اندازه‌گیر، مودم‌ها، انواع سیستم‌های کنترلی با ارائهAPNهای اختصاصی عنوان کرد و افزود: شبکه امن داخلی و به‌کارگیری انواع برنامه های کاربردی که نیاز به بسترهای انتقال دیتا دارد علاوه بر آن، بسته های سازمانی شناور دیتا بر روی این سیم کارت ها نیز قابل فعال سازی هستند.

وی با بیان این که سازمان ها می توانند در مواردی که تنها ارسال و دریافت پیامک یا مکالمه با اعمال محدودیت های مورد نیاز مد نظر باشد، از این نوع سیم کارت ها استفاده کنند؛ افزود: فعال‌سازی و عرضه سیم کارت ها به‌صورت یکجا، ارائه قیمت‌های ترجیحی در خرید سیم کارت ها، امکان تعریف و راه‌اندازی بسته‌های متنوع و شناور در مکالمه، پیامک و دیتا، بهره مندی از خدمات صورت حساب، تخصیص اعتبار ریالی و شارژ گروهی از جمله مزایا و کاربردهای سامانه خدمات همراه مشتریان سازمانی تله کیش است.

محمد عزیزی با اشاره به محدودیت های گردشگران خارجی در مالکیت سیم کارت های ایرانی تحت سامانه های احراز هویتی و لزوم تسهیل فرآیند واگذاری و شارژینگ سیم کارت های تحت اختیار، افزود: سه پکیج با توجه به نیاز گردشگران خارجی ورودی به جزیره کیش یا سایر مناطق آزاد با محدودیت زمانی یک هفته هدف گذاری شده است که در حال حاضر مرحله صدور کارت شارژ های فیزیکی تکمیل شده است.

محمد عزیزی با بیان این که برای گردشگران عراقی و عمانی سه بسته ترکیبی در نظر گرفته شده است؛ افزود: بسته 3 گیگ اینترنت همراه 30 پیامک فارسی یا انگلیسی و30 دقیقه مکالمه درون و برون شبکه به قیمت 129 هزار تومان از جمله بسته های ترکیبی تعریف شده است.

سرپرست و عضو هیات امنای اپراتور تلفن همراه کیش، گفت: بسته 6 گیگ اینترنت به همراه 60 پیامک فارسی یا انگلیسی و60 دقیقه مکالمه درون و برون شبکه به قیمت 199 هزار تومان و بسته 12 گیگ اینترنت به همراه 120 پیامک فارسی یا انگلیسی و120 دقیقه مکالمه درون و برون شبکه با قیمت 319 هزار تومان از دیگر بسته های ترکیبی می باشد که برای گردشگران عراقی و عمانی در نظر گرفته شده است.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/45rvrx