پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/04 06:19
کیش/
کد خبر: 35771

برگزاری آیین رونمایی از جشنواره فرهنگی گردشگری " ماه عسل کیش"

جشنواره فرهنگی گردشگری "ماه عسل کیش" با هدف ترویج و ترغیب جوانان کشور به امر ازدواج و فرزند آوری و توسعه گردشگری خانوادگی در جزیره کیش رونمایی شد.

سید علیرضا فاطمیان پور در آیین رونمایی از جشنواره فرهنگی گردشگری "ماه عسل کیش" که با حضور سعید پورزادی عضو هیات مدیره و سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، صبح دوشنبه 3 بهمن در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، گفت:با مشارکت سازمان منطقه آزاد کیش "جشنواره ماه عسل" با دو هدف ترویج و ترغیب جوانان کشور به امر ازدواج و فرزند آوری و توسعه گردشگری خانوادگی و همچنین با رویکرد ترغیب مشتریان وفادار برای سفر به این منطقه برگزار خواهد شد.

فاطمیان پور افزود: اجرای این طرح ظرفیتی در حوزه گردشگری خانواده و ویژه زوج های جوان است که با توجه به توانایی سازمان منطقه آزاد کیش میزبان تعدادی از 500 هزار زوجی که در سال 1401 ازدواج کرده اند، خواهیم بود.

وی با بیان این که جشنواره ماه عسل در چهار بخش تدارک دیده شده است، اظهار داشت: در جشنواره"ماه عسل کیش"زوج های جوان کمتر از 30 سال که از ابتدای سال 1401 ازدواج کرده اند، هدیه سفر به کیش دریافت کرده و پس از نام نویسی در سامانه و تعیین زمان مورد نظر، با استفاده از تخفیف 30 تا 70 درصدی بهره مند خواهند شد.

فاطمیان پور در ادامه سخنان خود، افزود:  زوج های زیر 25 سال با میزان مهریه 14 سکه بهار آزادی، زیر 25 سال با مهریه 110 سکه بهار آزادی، هم زوجین 25 سال و هم زوجین زیر 30 سال از تخفیف در نظر گرفته شده، بهره مند می شوند.

مشاور و مسئول پیگیری ویژه سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص نحوه نام نویسی در سامانه جشنواره ماه عسل، افزود: متقاضیان می توانند مدارک مورد نیاز را در سامانه این جشنواره به آدرسmaheasal.kish.ir بارگذاری کنند و پس از قرعه کشی در روز شنبه 8 بهمن اطلاعات یکشنبه نهم بهمن در سامانه بارگذاری می شود.

وی، بیان داشت: در این سامانه زمان تور، امکانات موجود برای متقاضیان و تخفیفات در نظر گرفته شده برای 4 گروه نمایه سازی می شود که پس از صحت سنجی مدارک می توانند با ورود به سامانه مابه التفاوت هزینه ها را پرداخت و به جزیره کیش سفر کنند.

سید علیرضا فاطمیان پور با بیان این موضوع که به شرکت کنندگان در این جشنواره بسته محصولات فرهنگی ارائه خواهد شد عنوان کرد: سفر دریایی با حضور کارشناسان حوزه خانواده نیز از دیگر  برنامه های این رویداد است، همچنین زوج های شرکت کننده در قرعه کشی جشنواره ماه عسل پس از حضور  جزیره کیش در صورتی که کمتر از دو سال صاحب فرزند شوند، می توانند با بهره مندی از تخفیف 50 درصدی به کیش سفر کنند.

فاطمیان پور گفت: این طرح از امروز آغاز و تا آخر خرداد ادامه خواهد داشت و تلاش خواهیم کرد با حمایت بخش های تجاری و سرمایه گذاری جزیره کیش فاز دوم این طرح را در تابستان سال آینده اجرا کنیم.

وی از آغاز سفرها در دهه مبارک فجر خبر داد و تصریح کرد: اولین گروه از شرکت کنندگان در این جشنواره تا 1516 بهمن وارد جزیره کیش خواهند شد.

مشاور و مسئول پیگیری ویژه سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر این موضوع که جشنواره ماه عسل گامی در راستای فرهنگ سازی برای تمام مناطق آزاد کشور است گفت: برگزاری این طرح مشوقی هر چند کوچک برای جوانان در حوزه ازدواج و فرزند آوری خواهد بود.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/3zkdkz