پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/03 13:59
توسط معاون اول رئیس جمهور صورت گرفت؛
کد خبر: 35705

تجلیل ازمدیرعامل پتروشیمی خراسان به عنوان پیشتاز اقتصادایران

پیش از ظهر امروز دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور از مهندس یوسف حسنی مدیرعامل پتروشیمی خراسان به عنوان یکی از فعالان پیشتاز اقتصاد ایران در سامانه (تراز) وزارت امور اقتصادی و دارایی تقدیر به عمل آورد.

در همایش تجلیل از فعالان پیشتاز اقتصاد ایران و رونمایی از سامانه تشخیص و تشویق فعالان اقتصادی قانونمند و خوش حساب «تراز» از ۱۰ شرکت برتر کشور تقدیر شد که پتروشیمی خراسان به عنوان تنها نماینده مجموعه بزرگ شستا و تاپیکو در زمره شرکت های برتر قرار گرفت.

محمد مخبر معاون اول رییس جمهوری، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، معاونین وزارتخانه رئیس کل امور مالیاتی کشور، رئیس کل گمرک در این رویداد حضور داشتند و لوح تقدیر توسط معاون اول رییس جمهوری به شرکت‌های برتر اهدا شد.

شعار این آیین «رسم درستکاری» است، از این جهت که در بررسی عملکرد شرکت‌های منتخب این همایش کارنامه‌ای مثبت از نظر اقتصادی و عملیاتی دیده شده که سبب انتخاب آن‌ها به عنوان بنگاه اقتصادی خوشنام و خوش حساب شده است.

نکته اصلی موثر بر عملکرد این شرکت‌ها دوام و پایداری این برنامه هاست، به شکلی که به صورت یک برنامه بلندمدت و در چارچوب آن، شرکت‌های موفق، تحت حمایت‌های وزارت اقتصاد و شخص وزیر در بخش‌هایی مانند گمرک و مالیات بمانند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2axgjk