جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/03 06:21
توسعه‌ای که همانند ندارد /
کد خبر: 35663

دو شعبه دیگر به خانواده بزرگ رفاه اضافه شد

خانواده بزرگ رفاه در امتداد توسعه شتابان و پی‌ در پی، این بار از دو فروشگاه دیگر رونمایی کرد.

روز شنبه مورخ بیست و چهارم دی ماه، آیین افتتاحیه فروشگاه‌های رفاه واقع در استان‌های ایلام و قم با حضور مدیران و پرسنل رفاهی، مقامات و مسئولین شهری و همچنین مشتریان همیشه وفادار این فروشگاه زنجیره‌ای با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

فروشگاه هنرستان با بیش از ۲۰۰ متر مربع سطح فروشگاهی نوین، دامنه تنوع بالای محصولات، تخفیفات همیشگی، کیفیت کالایی مرغوب و کنترل شده و همچنین غرفه‌های تخصصی در استان قم قرار دارد.

این فروشگاه هشتمین عضو از خانواده رفاه در این استان است.

خانواده بزرگ رفاه با سرعتی چشمگیر و زبانزد روند توسعه و گسترش خدمت‌رسانی‌های خود را پیش می‌برد و در تازه‌ترین گام از توسعه رفاه، نوبت به فروشگاه ارغوان در استان ایلام رسید.

این فروشگاه که همزمان با فروشگاه هنرستان افتتاح شد با بیش از ۱۵۰ متر مربع سطح فروش دارای کالاهای مرغوب و متنوع و همچنین قیمت‌های پرتخفیف همه روزه از ساعت ۸ الی ۲۳ میزبان مردم شریف ایلام خواهد بود.

ارغوان ایلام عنوان چهاردهمین فروشگاه رفاه این استان را یدک می‌کشد.

این روزها از خانه تا رفاه راه دوری نیست!

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه به عنوان یک بنگاه اقتصادی کاملا ایرانی، اصیل، ریشه‌دار و در عین حال نوین و پویا خرسند است که توانسته با یک برنامه استراتژیک دقیق و تلاش بی‌وقفه مدیران و پرسنل خود، مشکلات و موانع را کنار بزند و پیشتازانه در مسیر توسعه حرکت کند.

توسعه‌ای که همواره باعث ایجاد رفاه بیشتر برای هموطنان عزیزمان شده و نتایج مثبتی همچون: اشتغال‌زایی پایدار، تثبیت قیمت‌ها، تنظیم و توزیع عادلانه کالاها، رونق بخشیدن به مناطق کم جمعیت، اعطای نمایندگی و روح بخشیدن به کسب و کارهای سنتی و کوچک، برگزاری کمپین‌ها و ارائه تخفیفات ویژه و … به همراه داشته است.

بیش از هجده میلیون مشتری وفادار در باشگاه مشتریان رفاه، حاکی از اثرگذاری مثبت این بنگاه اقتصادی خصوصی در جامعه ایرانی و ارائه خدمات بهینه به هموطنان عزیزمان در هر برهه از زمان است.

 

روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ozr6o