پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/11/01 15:10
بیمه ملت/
کد خبر: 35512

طرح نوآورانه بیمه ملت برای دوچرخه‌سواران؛ با خیال آسوده رکاب بزنید

بیمه ملت، با طراحی بیمه‌نامه نوآورانه‌ «راه سبز ملت» و دریافت مجوز از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، یک بیمه‌نامه جامع برای پوشش ریسک‌هایی که دوچرخه‌سواران با آنها روبه‌رو هستند، ارائه کرده است.

دوچرخه که زمانی بهترین خاطرات کودکی ما را رقم می‌زد، این روزها بیش از پیش برای رفت‌وآمدهای کوتاه، تفریح و ورزش، دوباره به زندگی شهری برگشته است، از دوچرخه‌های شهری که شهرداری‌ها در شهرهای بزرگ برای کنترل آلودگی و ترافیک، در اختیار مردم قرار داده‌اند تا دوچرخه‌های شخصی که با حضورشان در شهر، رنگارنگی زیبایی را به چهره شهری ما افزوده‌اند.

اما رفت‌وآمد با دوچرخه، خطرات خاص خود را هم به همراه دارد و این احتمال را باید در نظرگرفت که شما در زمان دوچرخه‌سواری ممکن است به عابری برخورد کنید یا به اموال اشخاص آسیب بزنید یا حتی خودتان در هنگام دوچرخه‌سواری ‌آسیب ببینید. احتمال‌هایی که با یقین به خاطر هزینه‌های که به دوچرخه‌سوار تحمیل می‌کنند، دغدغه ما را برای بهره بردن هرچه بیشتر از این وسیله نقلیه پاک را افزایش می‌دهد.

این موضوع، بیمه ملت را بر آن داشت تا با نگاهی 360 درجه به ریسک‌های دوچرخه‌سواران و با انگیزه‌های خود برای ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری و کمک به رونق هرچه بیشتر دوچرخه‌سواری و پاکی مضاعف هوای شهرهای کشورمان ایران، این بیمه‌نامه را همگام با محصولات بیمه‌ای به روز در جهان، طراحی و برای نخستین بار در ایران همراه با پوشش‌های تکمیلی جذاب از جمله حوادث شخص دوچرخه‌سوار، خسارت وارد به دوچرخه در اثر حادثه تصادف با وسیله نقلیه موتوری، هزینه‌های نقل و انتقال دوچرخه در صورت عدم امکان حرکت دوچرخه ناشی از حادثه و هزینه‌های دفاع و دادرسی ناشی از دعاوی مرتبط با موضوع بیمه‌نامه را ارائه کند.

دوچرخه‌سواران می‌توانند با مراجعه به آدرس http://apps.mellatinsurance.ir/AgentsSales/find-agent نزدیکترین نمایندگی بیمه ملت به محل سکونت یا محل کار خود را یافته و بیمه‌نامه مسئولیت مدنی دوچرخه‌سواران در قبال اشخاص ثالث را تهیه کنند.

 

روابط عمومی بیمه ملت


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2lwnxk