دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/01 14:46
مدیرعامل منطقه آزاد قشم در بازدید از روند اجرای طرح مسکن جوانان جزیره مطرح کرد؛
کد خبر: 31939

ضرورت تسریع در فرآیند احداث مسکن جوانان جزیره

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از روند آماده‌سازی و اجرای عملیات عمرانی احداث مسکن جوانان جزیره در روستاهای باسعیدو و درکو بازدید کرد.

افشار فتح الهی در بازدید از روند اجرای پروژه مسکن جوانان در روستاهای باسعیدو و درکو؛ بر ضرورت تسریع فرآیند عملیات عمرانی این پروژه‌ها تأکید کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم همچنین قشم افزود: طرح مسکن جوانان جزیره قشم، در راستای اجرای قانون جهش تولید مسکن همسو با قانون مصوب مجلس و سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم، طی ماه‌های گذشته آغازشده و امیدواریم در آینده نزدیک به اتمام برسد.

وی ادامه داد: این طرح در روستاهای مختلف جزیره باهدف رفع نیاز جزیره‌نشینان به مسکن به‌عنوان یکی از اقدامات اصلی و اساسی در دستور کار قرارگرفته و پس از پایان مرحله اول آن برای ثبت‌نام از بازماندگان متقاضی مسکن برنامه‌ریزی خواهد شد.

فتح الهی همچنین ابراز امیدواری کرد: با همکاری خوب‌ صورت گرفته میان سازمان منطقه آزاد قشم، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شبکه بانکی فرآیند دریافت تسهیلات متقاضیان به‌زودی انجام‌شده و عملیات عمرانی طرح مسکن جوانان با سرعت بیشتری اجرا شود.

گفتنی است؛ تاکنون ۲۲,۵ هکتار زمین در ۴ مرحله به‌عنوان خدمتی ماندگار از دولت مردمی و منطقه آزاد قشم به طرح مسکن جوانان اختصاص‌یافته که با اجرای آن بیش از ۱۸۷۰ نفر از جوانان بومی جزیره قشم از نعمت داشتن مسکن بهره‌مند می‌شوند.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/2ozlyg