پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1401/09/01 14:25
رئیس پژوهشکده محیط زیست در بازدید از غرفه فولاد مبارکه:
کد خبر: 31928

فولاد مبارکه از محیط زیست صیانت کرده است

رئیس پژوهشکده محیط زیست و بیوتکنولوژی پژوهشگاه صنعت نفت گفت: شرکت فولاد مبارکه در تمام فرایندهای صنعتی خود به رعایت مسائل زیست‌محیطی توجه زیادی دارد و صیانت از محیط زیست و حفظ منابع موجود یکی از برنامه‌های مهم شرکت فولاد مبارکه است.

بهنام راسخ در بازدید از غرفه شرکت فولاد مبارکه در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست اظهار کرد: با توجه به گزارش ارائه‌شده در این نمایشگاه، فولاد مبارکه به‌عنوان یک تولیدکننده بزرگ صنعتی و استراتژیک کشور در حوزه حفظ محیط زیست، آب، خاک و هوا در منطقه و استان اصفهان اقدامات مثبتی را برای صیانت از محیط زیست انجام داده است.

وی افزود: ما هم‌اکنون در کشورمان در حوزه محیط زیست، آب، خاک و هوا مشکلاتی داریم، بنابراین اعتقاد دارم اگر هر سال بتوانیم درصدی از وضعیت محیط زیست کشور را بهبود بخشیم، در راه خدمت به مردم و خلق خدا کارهای بزرگی را انجام داده‌ایم.

رئیس پژوهشکده محیط زیست و بیوتکنولوژی پژوهشگاه صنعت نفت با بیان این که بیش از ۳۰ سال است که در امور حفظ مسائل زیست‌محیطی کشور فعالیت می‌کنیم، خاطرنشان کرد: ما نباید سرمایه‌گذاری برای حفظ محیط زیست را هزینه بدانیم چراکه هرچقدر در این زمینه سرمایه‌گذاری شود، به نفع جامعه است و باعث زندگی بهتر و سلامتی و نشاط مردم خواهد شد.

وی، برگزاری نمایشگاه‌های زیست‌محیطی را برای جامعه مهم ارزیابی کرد و اذعان داشت: گردهمایی کارشناسان محیط زیست در این نمایشگاه‌ها می‌تواند به تبادل اطلاعات و هم‌افزایی متخصصان در حوزه محیط زیست کشور منجر شود.

راسخ با اشاره به دیدار خود با کارشناسان شرکت فولاد مبارکه و شرکت نیشکر هفت‌تپه در غرفه شرکت فولاد مبارکه در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست، تاکید کرد: ما می‌توانیم در نشست‌های خود به خوبی از تجارب یکدیگر استفاده کنیم و بدانیم که متخصصان و کارشناسان حوزه محیط زیست اطلاعات قابل توجهی در حوزه مسائل زیست‌ محیطی دارند و انتظار داریم با تبادل این اطلاعات هم‌افزایی در این بخش بیش از پیش تقویت شود.

رئیس پژوهشکده محیط زیست و بیوتکنولوژی پژوهشگاه صنعت نفت در عین حال بیان داشت: شرکت فولاد مبارکه در تمام فرایندهای صنعتی خود به رعایت مسائل زیست‌محیطی توجه زیادی دارد و صیانت از محیط زیست و حفظ منابع موجود یکی از برنامه‌های مهم شرکت فولاد مبارکه است.

 

ایراسین


کپی لینک کوتاه خبر: https://rasadvarzeshi.com/d/39kb8o